obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd
lvandewerken
Ondanks dat ik al een mooie brief heb mogen ontvangen van Ziggo dat de snelheid wordt verhoogd voor het Alles-in-1 Basis pakket van 30/3MBit/s naar 40/4MBit/s, nog steeds geen meetbare verhoging kunnen constateren.

Weet iemand hoe de uitrol plaats vindt? Ik heb zelf al een Cisco kabelmodem reset uitgevoerd ( en ook van de ASUS AC-router), modem staat in Bridge-mode.

Ook al contact gehad met klantenservice van Ziggo vandaag (ma. 2015/09/14- wachttijd 10 minutenCry) maar die vertellen dat het een 'geautomatiseerde uitrol is' en dat ze verder geen invloed op de eventuele upgrade werkzaamheden hebben. --Sad Waarom stuur je dan wel al die verwachtingsvolle brief naar je klanten...?!?!

Iemand hier al ervaringen mee?! Ik zit zelf in postcode gebied Utrecht 3551
 
Matty
Beste Ivandewerken,

Ik vrees dat je niets anders kan doen dan geduldig af te wachten totdat ze de verhoging uitrollen.

Dat mensen de brief eerder krijgen dan dat ze het uitrollen is meer een aardigheid, brieven over iets extra's krijgen en dan wachten is soms vervelend maar brieven over onderhoud (waardoor je even geen diensten hebt) kunnen nooit te vroeg komen.

Geef ze even een maand de tijd en bel ze daarna nog eens wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.


Met vriendelijke groet,

Matty
 
Zippo
Je kunt de snelheidsverhoging bespoedigen door zelf af en toe je modem te resetten. Als het hogere snelheidsprofiel beschikbaar is zal het daarna direct werken. Anders moet je wachten op ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie