Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv hier op dit forum te helpen! | ||||||||||||
|
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!
|
|
Henk |
Geplaatst op 02-11-2008 17:30
|
Activiteit Berichten: 96 Lid sinds: 01-02-2007 |
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier op dit forum te helpen! Vul de enquête hierboven in. Aanvullende reacties hieronder. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 04-11-2008 19:24
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop! |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 05-11-2008 07:36
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Ik denk niet dat het zo eenvoudig of zelfs zo zwart-wit gesteld kan worden. Via dit forum kan Ziggo veel dingen gewoon niet direct doen, zoals lijn/modem doormeten. Ook is privacy nou niet bepaald optimaal op een open forum. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 05-11-2008 19:51
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Alle privacy gevoelige informatie kan per PB (Persoonlijk Bericht) afgehandeld worden. Niet bij elk probleem is een lijnmeting nodig! Henk heeft het wel goed gezien! |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 06-11-2008 02:47
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Quote cyberninja schreef: de enigste optie is een gratis nummer of gewoon tegen lokaal tarief Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Ik kan me niet voorstellen dat zelfs met een duur helpdesknummer een helpdesk kostendekkend is. Er zal altijd geld bij moeten. Dat wordt natuurlijk wel verrekend in het abo geld. Linksom of rechtsom, de klant betaald. Er zijn al een aantal (helpdesk) medewerkers van providers op de verschillende gebruikers.eu forums actief als ik het goed heb. Gezien de doelstelling van gebruikers.eu vind ik dat een heel goed iets, en ik waardeer dat hoog. Het gaat ons er allemaal om dat we een zo goed mogelijke ervaring met internet/bellen/TV hebben, en een beetje op de hoogte gehouden worden over wat er gaande is. gebruikers.eu zal een helpdesk nooit vervangen, maar kan zeker helpen bij ondersteunen van klanten naar mijn mening. Iedereen wint erbij. Een forum is bij uitstek geschikt om informatie uit te wisselen. Dat het onafhankelijk is, is een groot pluspunt, ook voor de providers zelf. Goede informatie is goud waard. Voor iedereen. Gewijzigd door MaXMhZ op 06-11-2008 03:03 |
|
|
Henk |
Geplaatst op 06-11-2008 09:18
|
Activiteit Berichten: 96 Lid sinds: 01-02-2007 |
Quote MaXMhZ schreef: Quote cyberninja schreef: de enigste optie is een gratis nummer of gewoon tegen lokaal tarief Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Om toch nog wat te verdienen op lokaal tarief zijn de wachttijden zo extreem. Bovendien staat er op de website van ziggo; Mededeling: De kosten voor het servicenummer zijn voorlopig teruggebracht tot lokaal tarief. Let op het woordje voorlopig. |
|
|
jojobib |
Geplaatst op 06-11-2008 20:22
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 11-07-2008 |
klopt helemaal en dan deze onderling bellen is toch gratis!!!!!!!!! dus waarom niet naar ziggo zelf als hoofd abonee groet jojobib |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 09-11-2008 15:48
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Daar ben ik het helemaal mee eens Bas. Ik heb een gruwelijke hekel aan die nummer menutjes (minuutjes?)
Gewijzigd door MaXMhZ op 07-11-2008 01:58 |
|
|
Mavi |
Geplaatst op 20-11-2008 00:18
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 12-11-2008 |
En dan ook dat irritante muziekje op de achtrgrond. Alsof je daar rustig van moet worden? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie