Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Email instellen op ziggo.nl
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 06-11-2009 16:48
|
Activiteit » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3928 WiFi » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 123 Lid sinds: 06-11-2009 |
nee, geen hoofdemail aangemaakt. ik heb mijn gmail email adres doorgegeven en thats it. |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 06-11-2009 16:50
|
Activiteit » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3928 WiFi » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 123 Lid sinds: 06-11-2009 |
Quote MisterSenseo schreef: Ik heb bij activeren van mijn modem een veld gekregen waar ik een emailadres moest verzinnen. mischien dat ik dat gemist heb? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 06-11-2009 16:57
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik hoop het,alleen weet ik ff niet hoe dat opgelost wordt. Vraag Zippo of famouswolf (medewerker Ziggo) vie een PB om hulp. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
famouswolf |
Geplaatst op 06-11-2009 23:47
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 06-11-2009 |
Quote moeskoetie schreef: nee, geen hoofdemail aangemaakt. ik heb mijn gmail email adres doorgegeven en thats it. Als je even belt naar de helpdesk en je probleem uitlegt kunnen wij een hoofdemailadres voor je aanmaken. Als er al een hoofd emailadres is kunnen wij die je ook vertellen |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 07-11-2009 02:06
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Tenks voor de feedback,ik ben een groentje en weet nog LANG niet alles..........:-)
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
famouswolf |
Geplaatst op 07-11-2009 22:06
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 06-11-2009 |
geen probleem XD
--------------------------------------------
Medewerker Ziggo TS D(TV) / INT / TEL |
|
|
Ziggo-WebCare_Simone |
Geplaatst op 29-08-2010 14:52
|
Activiteit Berichten: 28 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote The baldie Man schreef: ik heb de vraag al in een pm naar Zippo gestuurd, maar stel hem evengoed nogmaals openbaar. niet zo lang geleden heb ik een virus in mijn computer gehad, mijn computer ging een klein beetje raar doen en ik kreeg problemen met mijn mail, dus wat heb ik gedaan , ik heb op my Ziggo mijn hoofdaccount veranderd naar mijn hotmail adres. dus alle mail die op mijn @quicknet.nl ( hoofaccount ) binnen moet komen komt nu binnen op mijn hotmail. nu is mijn computer weer op orde maar ik krijg mijn mail nog steeds op dat hotmail binnen en krijg dat niet terug gezet op mijn @quiknet.nl adres,,,,,,,,,,,, helupppppppppp ik word er gek van hoe los ik dit op Goedemiddag, Als ik het goed begrijp komen de mails die normaal gesproken door Ziggo naar u hoofdemail account worden verstuurd binnen op u hotmail? Meest logische stap lijkt mij om uw email weer via MijnZiggo te veranderen naar uw @quicknet adres en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Vraag: Is het ook zo dat als iemand u een mail stuurt naar uw @quicknet adres die dan ook binnen komt op uw hotmail? Ja: dan heeft u een forward op uw email adres staan dan moet u die verwijderen (dit kan via mijn Ziggo "beheer email" ) Nee: dan moet u de bovengenoemde oplossing proberen. Met vriendelijk groet, Ziggo Webteam Sony Ziggo WebCare
|
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02-09-2010 10:03
|
Activiteit » Bakkum Berichten: 59 Lid sinds: 20-08-2010 |
Heb je de 'forward'-optie uitgezet? |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 05-09-2010 14:36
|
Activiteit » Bakkum Berichten: 59 Lid sinds: 20-08-2010 |
Dan zou Webcare even moeten nakijken of de instellingen wel zijn opgeslagen... |
|
|
lucho50 |
Geplaatst op 29-11-2010 14:13
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02-11-2010 |
Ik heb ook problemen met de instelling van mijn e-mailadres in outlook. Heb alles ingevuld zoals gevraagd, accountnaam, emailadres, pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl maarrrrr, bij verzenden geen probleem maar bij ontvangen krijg ik het bericht : Bij taak pop.ziggo.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC92) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR [AUTH] Authentication failed. Weet iemand het juiste woord? Lucho50 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email instellen op ziggo.nl', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie