obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
wel mail ontvangen, niet verzenden
Ingmar46
als ik een mail probeer te verzenden krijg ik de volgende foutmelding

Quote

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E


server instellingen zijn,

voor pop3 mail.home.nl
voor smtp mail.home.nl
en voor gebruikersnaam xxxxxx@home.nl
en wachtwoord is ook correct

firewall heb ik ook uitgezet dus dat kan het probleem ook niet zijn.

wie kan mij helpen
 
Zippo
probeer pop3.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Da Solver
Hallo Allemaal,

Probeer dit eens...
inkomende e-mail: mail.home.nl
uitgaande e-mail: mail

Succes!Wink
 
menno47
pop: pop.ziggo.nl poort 110 of poort 995 + SSL/TLS en inloggen met je gehele e-mailadres als gebruikersnaam !
smtp: smtp.ziggo.nl poort 25 of poort 587 + start TLS + authenticatiemethode normaal wachtwoord

en inloggen met je gehele e-mailadres als gebruikersnaam !
menno47
 
Nicholas
@Menno47: Ik denk dat Ingmar het probleem intussen (na zo'n 4 jaar) wel heeft opgelost. Wink
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Dat lijkt mij ook, topic bij deze gesloten, beetje ruimen. Bye-sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel mail ontvangen, niet verzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie