obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
levering ziggo
romboud
weet iemand via welk bedrijf Ziggo de installatie pakketten verstuurd?
 
Puma
TNT post!
 
romboud
komt het vaker voor dat de track en trace code die Ziggo heeft nooit terug te vinden is via de track en trace website van TNT?

Heb 2 dagen geleden de track en trace code van Ziggo gekregen, maar deze is nog steeds niet terug te vinden via de website....
 
ponista
Hoi Romboud,

Ik heb ook een bestelling gedaan voor internet/telefonie.
Heb van Ziggo een Track en Trace nummer gekregen om je bestelling te volgen op TNT.nl
Maar hij herkend dit nummer ook niet.
Zelfde geval als jij.
Heb de bestelling ongeveer twee weken geleden geplaatst.
Wanneer heb jij je bestelling geplaatst?
Ze hebben toegezegd dat het binnen twee weken geleverd zou worden.
Graag hoor ik van je...

Groet
 
romboud
na Ziggo 4 dagen gestalkt te hebben met telefoontjes heb ik eindelijk antwoord waar ik wat aan heb:

Er zijn leveringsproblemen met de router. Vanaf 3 augustus worden deze uitgeleverd, de installatiepakketten worden blijkbaar pas verstuurd op het moment dat alles aanwezig is.

Ik heb op 7 juli jl. mijn bestelling gedaan...
 
ponista
Heb verschillende telefoontjes gevoerd waar mijn bestelling voor internet nu bleef.
Het systeem voor orderverwerking was nu weer vastgelopen, daar kreeg ik een mailtje over.
Maar de volgende dag toch maar gebeld met Ziggo en gevraagd hoe het stond met de status van mijn bestelling.
Het was heel vreemd volgens de medewerker daar, er stond niks in het systeem.Angry
Ze hebben het nu weer opnieuw ingevoerd en kan het nu snel thuis verwachten.
Nouja, dan maar weer wachten. Heb de eerste bestelling rond 11 juli gedaan, kijken hoelang het totaal gaat duren. Sad

Heb iemand van jullie ook zo lang moeten wachten of misschien wachten jullie hier nog op.

Laat even jullie bevindingen weten.

Groet!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'levering ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie