obey-robots.txt
21 Januari 2017, 11:51
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 48% [10 stemmen]
48% [10 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 52% [11 stemmen]
52% [11 stemmen]

Stemmen: 21
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Waardeloos Webformulier Ziggo

fresto
Vanwege regelmatige storing (Digitale TV) probeer ik contact op te nemen met Ziggo. Principieel doe ik dit niet via telefoon vanwege € 0.10 kosten.
Bovendien: Mijn ervaring via telefoon is daarbij erg slecht: Er is nauwelijks deskundigheid te vinden en de "Service" wordt waarschijnlijk bemand door vakantiehulpjes.........
Probeer dus via het (onnodig omslachtige) webformulier, (erg grote aanslag op privacy, moet bijvoorbeeld een tel.nr. ingeven waar ik pertinent op tegen ben, anders krijg ik weer een of andere flapdrol aan mijn telefoon)
Ik probeer iets in te vullen bij "ONDERWERP", dit lukt niet, formulier kan niet verzonden worden omdat "ONDERWERP" niet ingevuld is...........
Over mijn klacht/vraag, die overigens ook bij de buren actueel is, kan ik bij de FAQ niets terugvinden.
Zeer regelmatig storing op ALLE duitstalige kanalen (Basispakket) waardoor deze absuluut niet te bekijken zijn.
@Home werd Ziggo: Niet alleen de organisatie maar ook de problemen zijn nu kennelijk (nog) groter!

Heeft iemand een "Normaal" mailadres waar ik Ziggo kan bereiken en zodoende het gehate webformulier kan omzeilen?
Ik kan het op hun vrij warrige site niet vinden..............
 
Zippo
Probeer de aandacht van ziggo te trekken via deze website! Je schrijft dat je buren er ook last van hebben. En wie weet nog meer!

Mobiliseer ze en laat ze hier je probleem steunen.

Daarnaast kun je het formulier linksonder op de website invullen. Dit gaat naar Coax en kan je wellicht verder helpen.

Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Zippo
Ik heb Ziggo op de hoogte gebracht van dit probleem. Ze gaan dit oplossen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Zippo
Willen jullie nog een keer testen? Het is vermoedelijk opgelost.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
fresto
Fresto gaat het komende week extra in de gaten houden en zal dan een bericht plaatsen met zijn bevindingen!
Vandaag, 28/7 sloeg de Humax verschillende keren op hol, zit wellicht samenhang in.
Jullie horen van me!
 
Zippo
Ook verschillende browsers geprobeerd?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Bitfreak
Met Google Chrome is het webformulier bij [Onderwerp] wel in te vullen.Wink
 
fresto
Ik (en vele anderen!) werk met Firefox. Het voert me te ver om voor Ziggo een andere browser te installeren.
Het probleem met de Humax en TV-beeld bestaat nog steeds.
Gisteravond, 29/7, weer alle duitse zenders zwaar verminkt en niet te volgen.
 
fresto
Ik heb via een andere PC middel IE een melding naar Ziggo gestuurd. Benieuwd naar hun antwoord!
Ik houd jullie op de hoogte.
 
fresto
Correspondentie met ZiggoSad30/7)
Ik stuurde per mailformulier (moest naar een andere PC omdat Ziggo mailformulier niet werkt in Firefox) navolgend bericht:
vraag/opmerking: Sinds enige tijd heb ik in de avonduren regelmatig storing op ALLE duits-talige zenders: Balken- en blokjesbeeld, stilstand, geen of zeer slecht geluid.
Ik heb gekeken bij STATUS: Op het moment van de storing was het signaal draaiend rond 53%, signaalsterkte wisselend tussen 60 en maximaal 80%.
Verschijnsel is typisch in de avonduren.
Ook buren hebben dit probleem.
Ik heb een Humax-ontvanger.
Resetten heeft GEEN verbetering gebracht.
Wat is hieraan te doen?
Ik heb het basispakket zonder telefoon of internet.

Ziggo antwoordt (overigens wel vrij snel!):

Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Hebben de buren hier ook last van? Het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld KPN masten in de buurt voor een verhoogd interferentie gehalte zorgen. Dit is vaak op te lossen door een goede hoogwaardige HF5-dichte COAX kabel aan te schaffen. Mocht dit niet werken en meerdere buren hebben hier last van, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice...

Mijn opmerking: Men leest niet goed.....! Burenverhaal heb ik verteld. Zou het een KPN-mast zijn kan ik mij niet voorstellen dat deze alleen 'savonds in bedrijf is!
Bovendien: De kabels heb ik reeds lang, storingsvrij!
De klacht is pas sinds enkele weken!
Goedkoop advies om dure kabels aan te raden terwijl daarmee het probleem naar mijn overtuiging niet opgelost is.....
Aan de voet van het Ziggo-antwoord:
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.

En maar proberen om mij te laten bellen a 10 cent per minuut!
Zeker een extra inkomstenbron!










Met vriendelijke groet,

Meijer, Nick
Afdeling Klantenservice
Ziggo



Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.





---- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Klacht
product: TV Digitaal
onderwerp: Storing: Verbinding en ontvangst
aanhef: dhr
voorletter: A
achternaam: xxx
adres: xxxx
huisnummer: xxx
postcode: xxx
woonplaats: xxx
email: xxx@xxx.nl
telefoon: geen telefo
klantnummer: xxx
irdeto_kaart: xxx
Gewijzigd door Zippo op 31-07-2009 00:28
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloos Webformulier Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo gestopt met binaries/text combo? Klacht over Ziggo 5 16-01-2017 03:01
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. 5 07-01-2017 00:06
slechte compensatie Ziggo UPC Klacht over Ziggo 4 02-01-2017 14:46
DDNS (Dynamic DNS) op Ziggo Connectbox? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 18 01-01-2017 11:30
Ziggo laat zijn klant in de steek Klacht over Ziggo 3 31-12-2016 17:17
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Desmark00:11:59
| Gilex00:30:01
| Justin2303:24:19
| MisterSenseo07:16:36
| Puma10:26:33
| misterstomp12:09:17
| Bitfreak15:02:04
| Black Tiger20:53:12
| jantje1960 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan