obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
bericht ziggo modem zsm
harryd
halo
kreeg net een mailtje dat ik binnen enkele dagen een modem krijg thuisgestuurd
ivm alles in 1 ext pakket
nu lees ik het volgende
leuk zo,n meeltje maar dat wil niet zeggen dat ie binnen enkele dagen komt..sommige wachten al weken naar dit meeltje van ziggo
vraag; is dit waar of heb ik um eind v/d week ?
mvg harry
 
MaXMhZ
Waarom zouden die mensen liegen? Toch geen enkele reden voor? Verschillende afdelingen bij Ziggo werken wel vaker langs elkaar heen.

Nu waren die DOCSIS 3 modems een tijdje op. Misschien dat de situatie nu verbeterd is. Ik zou zeggen wacht het gewoon even af. Misschien ben je deze week nog blij. Grin

En dan maar hopen dat de snelheidsverhoging al doorgevoerd is op jouw locatie. Smile
Gewijzigd door MaXMhZ op 03-08-2009 23:02
 
The Unknown
Ik heb de nieuwe modem ook nog steeds niet in amersfoort.

Heb al vaker gebeld en elke keer geven ze iets anders aan.

Wacht geduldig af. tot einde van de maand. want tot die tijd zouden alle alles in 1 extra abonnementen de nieuwe snelheid moeten hebben + modem.

Geduld is een schone zaak heeft papa altijd verteld Smile

 
harryd
zoals ik al dacht en veel las hier op het forum...noppes binnen gekregen.misleid mailtje
wacht rustig af..tot eind aug
gr Cool
 
raven76
heb vorige week de helpdesk gesproken. Ze zeiden dat ik voor het einde van de maand bericht kreeg en de modem kreeg. Vandaag eindelijk het mailtje dat de modem in aantocht is. De modems worden a random afgestuurd om overbelasting van helpdesk en netwerk te voorkomen. We zullen zien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bericht ziggo modem zsm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie