obey-robots.txt
18 Februari 2018, 21:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Ziggo knijpt internet snelheid
Ja Ja 58%[11 stemmen]
Nee Nee 42%[8 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 19
 Onderwerp afdrukken

UPC erkent knijpen internet! Wat doet Ziggo?

Zippo
UPC heeft toegegeven de snelheid te beperken aldus de kabel belangen vereniging Coax.

Zie het UPC gebruikers forum, UPC erkent knijpen internet verbinding!
Zoals bekend, heeft het netwerk van UPC, sinds de Fiber Power abonnementen, snelheidsproblemen gehad, onder ander met het doorgeven van berichten van nieuwsgroepen en p2p verkeer.

Tijdens het laatste overleg tussen UPC en COAX NL, 27 mei jl, was afgesproken dat UPC testen zou gaan uitvoeren, om het het netwerk te verbeteren en dat COAX NL op de hoogte zou worden gehouden met de vorderingen van deze testen.

Vandaag hebben wij de volgende mededelingen omtrent de snelheids problemen ontvangen.
1) UPC heeft de afgelopen 2 maanden met succes diverse testen uitgevoerd mbt gewijzigde netwerk management settings.
Doel van deze testen was om performance op gebeid van snelheid bij gebruik van nieuwsgroepen verder te verbeteren en daarmee ook direct de klanttevredenheid te verbeteren.
2)
Het feit dat de testen succesvol zijn geweest resulteert in aanpassingen in deze settings welke UPC in augustus en september gefaseerd gaat doorvoeren.
3) Begonnen zal worden in provincie Flevoland waarna stap voor stap de overige UPC regio's aan de orde zullen komen.
4) Zodra de exacte planning van welke regio aan de beurt is, zal COAX NL op de hoogte worden gebracht.
5) UPC verwacht dat eind september dit in heel haar footprint uitgerold hebben en dat hiermee de snelheid van de hogere tiers bij het gebruik van nieuwsgroepen significant verhoogd wordt.

COAX NL gaat er vanuit dat alle klachten omtrent de snelheid problemen dan ook snel de wereld uit zullen zijn en dat er van "knijpen" zoals het ook hoort geen sprake meer is. .



Nu met de verhoogde snelheden in 2009 is het goed om nu kritisch te kijken of dit waargemaakt wordt.

Wat zijn jullie ervaringen?
Knijpt Ziggo de verbinding? Je kunt antwoorden via de enquete.
Wil je uitgebreider reageren plaats dan een antwoord.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Nietes
Nee, ze knijpen niet af, ze hebben problemen met hun nieuwe Arris modem
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool
 
Puma
Van knijpen merk ik niets. Alleen merk ik wel dat in het weekend niet altijd de snelheid wordt gehaald.

Maar dat is dus niet alleen bij nieuwsgroepen, alles gaat dan wat langzamer.

UPC knijpt systematisch, elke dag. Ziggo heeft zo nu en dan capaciteit te kort, maar knijpt niet.
 
plofkop
@jarwik

Je heb helemaal gelijk, sinds 1 sept haal ik niet meer de snelheid van 20mb. 2 weken voor 1 sept had ik al de nieuwe snelheid en die was ook 20mb en dat ging super met downloaden met de newsserver. ik gebruik eweka en die kan het gewoon aan maar sinds ik bericht kreeg van ziggo met de mededeling uw snelheid is opgewaardeerd haalt hij het maar een paar minuten op volle snelheid bij het downloaden van een filmpie. Ik hoop dat ze het wel gaan aanpakken anders ga ik toch over een poosje kijken naar een andere aanbieder.

Dus ik denk wel dat ze knijpen of hebben ze toch probleempjes met die nieuwe snelheden.

We wachten maar ff af
 
Puma
untitlbyb

Geen last van hier. Alles in één Extra. Die kleine inzakkingen komen door het feit dat ik aan het surfen ben (mail, Youtube etc). Anders is het een strakke lijn.

Ziggo knijpt niet, maar heeft her en der wel problemen met de capaciteit.
 
plofkop
@Puma

Met surfen enz heb ik ook geen problemen, gebruik jij wel eens newsservers met downloaden want daar kan je het heel goed zien. Heb 2 weekjes lang lekker kunnen downloaden met een snelheid van ong 5gb in 25 minuutjesGrin en nu doet hij er 45 minuutjesAngry over.

Ik heb alles ineen plus en met alles in een extra heb je die nieuwe modem.

Smile
 
Puma
Screenshot is van Newsleecher 4! Surfen is nooit traag bij mij, maar soms is downloaden via usenet wat minder stabiel. Je ziet dan een jojo effect.
Gewijzigd door Puma op 20-09-2009 21:33
 
tbn1968
ik heb sinds vorige week het nieuwe modem van ziggo....wat een drama zeg. Ik heb een 60 Mbit abo bij een nieuws provider mar bij het downloaden met grabit of newsleecher haal ik net 30Mbit. Terwijl ik wel 50 Mbit meet met op speedtest.nl. Volgens mij wordt er wel degelijk geknepen door ziggo
 
Nietes
Misschien knijpen de nieuws servers wel Frown
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool
 
jezzer
Ja ze knijpen 100%

Mijn abbo is down 25Mbit

Bij downloaden is de snelheid 2500kb/s

Na 2 sec tikt hij af naar 1500kb/sec

Dat is knijpen.

Daarnaast gaat ie dan schommelen tussen de 1200/1450 kb/sec

Ik krijg dus een 4e rangs internet verbinding terwijl ik betaal voor een premium verbinding en vervolgens is het nog niet eens stabiel ook.

Heb hier nu een maand last van, sinds de verhoging.

Als ik geen oplossing krijg aangeboden ben ik klaar met ziggo en neem ik een gaar 20 euro ADSL abbo, das altijd nog sneller dan een 50 euro Z3 abbo.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC erkent knijpen internet! Wat doet Ziggo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo 3 06-02-2018 17:52
internet snelheid Snelheid 9 18-12-2017 23:34
Ziggo Go App voor standaard Win 10 gebruiker Een oplossing Software vragen 2 04-12-2017 18:21
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 24-11-2017 02:25
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing 34 19-11-2017 18:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lub00:25:31
| MisterSenseo03:52:49
| Justin2304:18:06
| Ziggo Webcare04:44:49
| Zippo05:13:13
| Black Tiger05:54:30
| Bitfreak06:58:34
| Desmark07:31:56
| Gilex10:24:35
| Matty 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing