obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo aanbieding Digitale ontvanger € 99,-
zwartwit
In april/mei 2009 kregen mijn ouders een brief van Ziggo, omdat er een aantal zenders van de kabel zouden wegvallen. Ziggo had een aanbieding voor aanschaf van een digitale ontvanger met een smardcard en indien je die bestelde voor 31 mei 2009, kreeg je € 25,- korting.
Op 18 mei 2009 ik per internet de bestelling geplaatst. Ik kreeg prompt een bevestiging van de bestelling
met de mededeling dat vanwege de drukte de uitlevering van de digitale ontvanger enkele weken op zich zou laten wachten. Dan wachten we maar aldus mijn ouders. Drie dagen later belde mijn moeder.
Ik heb een doos ontvangen van Ziggo, met daarin de ontvanger. Ik denk dat is snel.
Ik alles geinstalleerd en de dag daarna van ALLE bescheiden die in de doos zaten inclusief het smardcardnummer een kopie gemaakt en met de kortingsbon ingezonden.
2 weken later kwam alles weer retour met daarbij een brief: men kon het niet in behandeling nemen want er zat geen aankoopbewijs of bevestigingsbrief bij. Of ik dat erbij wilde doen en dan alles opnieuw wilde insturen voor eind juni 2009. Wij nog even wachten, maar er kwam niets.
Toen maar bellen: toest 1, toets 2, toets 1 je kent dat wel niemand neemt op, alleen de afdeling Verkoop die zijn dag en nacht bereikbaar en nemen zelfs binnen 3x overgaan de telefoon op.
Maar jammer dat die je niet kunnen helpen. Dus dan maar weer terugbellen.
Ja mijnheer er is een achterstand met verwerken van de facturen.
Als u deze heeft ontvangen stuurt u dan een kopie met alle bescheiden mee en wij maken het in orde.

En dat doen we dan ook half juli, echter dan ben je te laat voor Ziggo.
Ziggo stelt dat je alles compleet moet insturen voor een bepaalde datum, alleen omdat zij het niet tijdig kunnen verwerken heb je niet alles compleet. Dus naar de € 25,- korting kun je fluiten.

In alle gesprekken blijf je netjes en heb je medelijden met de medewerk(st)ers die daar aan de telefoon
zitten, totdat je besluit om dan maar te bellen met DSM. Dit is een buro in Margraten die voor Ziggo blijkbaar de "afhandeling" doen van dergelijke acties. Het telefoonnummer van dit buro vermeld Ziggo op haar brieven voor als je vragen hebt.

Dus ik bellen met DSM in Margraten. Er staat me een jongeman met buitelands accent te woord.
Na uitleg van mijn verhaal geeft mijnheer een duidelijke diagnose:

"Mijnheer dit is een oplichtingsactie van Ziggo. Met u zijn er nog 26.000 mensen die dit geld moeten krijgen"
"Dagelijks heb ik er tig aan de telefoon. Vorige week stond hier nog een man van 80 jaar aan de deur
te huilen met eenzelfde verhaal". Ik kan u maar een laatste redmiddel geven: "u moet niet meer praten met de medewerkers van Ziggo maar SCHELDEN EN SCHREEUWEN. Dat is het enige dat helpt, alsdus de "helpdesk".

Tot zover was ik nog altijd netjes gebleven, dus ik denk waag het er maar eens op.
En na mijn 2e telefoontje leek ik succes te hebben.
Mevouw van de afdeling facturen had alles gecheckt. Inderdaad alles was tijdig besteld, geactiveerd.
Mijnheer het geld staat binnen 10 dagen op de rekening van uw ouders.

Maar volgens mij ben ik nog niet duidelijk genoeg geweest, want ondertussen zijn al weer 3 weken om
en er is nog steeds niet. Wie weet de weg ....?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo aanbieding Digitale ontvanger € 99,-', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie