obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Combinatie Ziggo en XS4all - Outlook SMTP
peterzyx
Ik ben overgestapt naar Ziggo maar wil mijn xs4all-account handhaven.
Het was erg lastig om in Outlook mijn instellingen goed te krijgen.
Door Ziggo, XS4all en vele forums worden ongelooflijk ingewikkelde oplossingen aangedragen maar de oplossing is heel simpel.

Beschouw om te beginnen het inkomende e-mailverkeer helemaal los van het uitgaande e-mailverkeer.

Als dat kwartje is gevallen:
*** Stel je inkomende (POP3) server in volgens instructie xs4all. pop.xs4all.nl. Dat geldt OOK voor je poort: 995 (SSL ingeschakeld)
*** Stel je uitgaande (SMTP) server in volgens instructie Ziggo. smtp.ziggo.nl. Dat geldt OOK voor je poort: 25 (SSL uitgeschakeld). En OOK voor het UITSCHAKELEN van de SMTP-verificatie.

Hoe het komt dat ik op mijn desktop gewoonweg met alle XS4all-instellingen kan werken, en op mijn laptop NIET, dat laat ik voor wat het is...


Moraal van dit verhaal: nooit verder zoeken dan nodig........

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Combinatie Ziggo en XS4all - Outlook SMTP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie