obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Etthome Z2 niet sneller
Quixote
Heeft iemand ervaringen met ziggo etthome Z2 snelheden, volgens mij zijn die niet mee omhoog gegaan naar 15Mbps, zijn nog steeds 5Mbps.. Ziggo zegt ze ook niet te gaan verhogen
 
MaXMhZ
15Mbps? Volgens mij is er alleen sprake geweest van een verhoging naar 5Mbps/1,5Mbps (1500kbps UPload) per 1 sept 2009. Verdere verhogingen zouden pas in 2010 volgen.

Op de Ziggo site adverteren ze voor Z2 nu wel met 10 Mbit/1,5Mbit trouwens. vreemd.
Gewijzigd door MaXMhZ op 15-10-2009 23:56
 
Puma
Dat zijn andere abonnementen MaXMhz! Ziggo biedt ook, wat ooit een pilot project was, Ethernet To Home aan. Die snelheden worden niet evenredig verhoogd met de normale abonnementen.
Gewijzigd door Puma op 16-10-2009 17:25
 
MaXMhZ
Ziggo is duur met internet. zonder meer waar.

Ik weet dat er veel klachten zijn en dat niet iedereen de afgesproken snelheid haalt.

Je kunt altijd overstappen naar ADSL via een telefoon verbinding.

Hier zou ik wel even over nadenken. Ook bij ADSL providers zijn veel klachten en krijg je niet altijd wat afgesproken is.

Ga je van Ziggo naar ADSL, dan heb je de mogelijkheid beide abonementen een tijdje te laten overlappen zodat je ggen dag internet hoeft te missen. Zo heb ik zelf een hele tijd Ziggo Z2 aangehouden naast mijn huidige FreeOnline 20 M/1M ADSL. Kort geleden heb ik Ziggo opgezegt, samen met Digitenne en de kabel van Cogas. Ik kijk nooit TV en heb mijn telefoon nu via Belbudget VOIP. gewoon een VOIP kastje op een van de LAN poorten van mijn router. Dit scheelt mij handen vol geld. De belbudget telefoon is een prepaid constructie die ik via mijn Paypal rekening eenvoudig kan opladen.

Ik haal 17 Mbps/855kbps op mijn ADSL. (speedtest.net resultaten)
Voor mij is dit op het moment de beste keuze. Ik heb zelf nooit problemen met Ziggo Z2 gehad. Ook de telefoon voldeed prima. Het was alleen veel te duur naar wat er voor geleverd werd.

Ik betaal nu veel minder voor een veel snellere verbinding. 23,95/maand voor FreeOnline, 0,0/maand voor de telefoon. (alleen de prepaid beltikken - ca. 0,50 in de afgelopen 2 maanden). Grin - heel wat beter dan de 45+15 (kabel) die ik eerst per maand moest dokken voor 5Mbps/1Mbps.
Gewijzigd door MaXMhZ op 22-10-2009 21:01
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Etthome Z2 niet sneller', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie