obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Instellingen Linksys WRT610N voor Ziggo 50 Mbit
Night_Fly
Heb sinds gisteren Ziggo 50 mbit internet en een Linksys WRT610N dualband N range router.
Heb reeds de meest recente firmware van de linksys website gehaald en geupload naar de router maar dit boodt geen soelaas.
Als ik een utp kabel in de modem steek en in de laptop heb ik omgerekend gewoon een download snelheid van ongeveer 5,5 mb ps, zet ik de nieuwe router ertussen dan is mijn verbinding bekabeld en draadloos niet sneller dan omgerekend 1,5 mb ps.
Iemand de oplossing of juiste instellingen??
Alvast bedankt.
 
daking
Misschien een stomme vraag maar heb je na de firmware upgrade de reset knop ook 30 seconden ingehouden?

Had het zelfde probleem met een linksys router en na de upgrade was ik het vergeten om de reset knop in te houden. Kwam er zelf na 2 dagen pas achter Sad
 
MisterSenseo
Je moet wel je internetinstelling van de WRT610N geheel automatisch hebben staan,voor het beste resultaat.
Heb je draadloos wel je radio op 5 Ghz staan en is de laptop wel DraftN ?
Op 2,4 GHz en/of 54 Mbit haal je nooit meer dan 20-25 Mbit netto dus dat komt neer op max 2 MB/sec.
Als je laptop niet DraftN is dan is de WUSB600N USB stick voor 3 tientjes een uitkomst en haal je wel 50 Mbit.

Succes MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen Linksys WRT610N voor Ziggo 50 Mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie