obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Wel Bellen, niet gebeld kunnen worden
zjuutje
Sinds een maandje ben ik Bij Ziggo aangesloten, alles in 1 pakket. Na heeeeeeeeeel veeeel gedoe ben ik nu eindelijk online. En ik kan bellen! Maar niet gebeld worden. Ik had nummerbehoud aangevraagd, en met succes! zei Ziggo (na 3 weken, volgens de handleding duurt zoiets 6 werkdagen). Maar naar mijn huis bellen, ho maar. Telefoon laten checken, daar is niks mis mee. En Ziggo doet niets. Wie weet een oplossing?
 
JOEKE
ik had hetzelfde:
Bellers kwamen in mijn oude KPN voicemailbox terecht. Volgens kenners is dit onmogelijk maar toch was het zo. Aangetekende brief naar het net gestuurd om alle banden met het net te verbreken. Na 3 weken wachten deed alles het in een keer zoals zou moeten......

Joeke
 
zjuutje
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik had nog een vraag: kon men je dus wel bellen maar dan werden ze doorgeschakeld naar je oude voicemailbox? Als ze jouw nummer belden, hoorden ze het dan overgaan? Bij mij hoor je namelijk niets.
 
JOEKE
er werd DIRECT doorgeschakeld naar de voicemail.....
 
zjuutje
ok, misschien moet ik Tele2 dan maar es gaan lastig vallen....
 
Puma
Bekende euvel bij Ziggo. Je nummerportering is niet naar wens verlopen.

Elke provider kan in één min je uitgaande gesprekken, via je bestaande nummer, omschakelen naar hun. Uitgaand vergt meer tijd en bij Ziggo gaat bij de tweede stap helaas te vaak iets mis.
Zelf heeft het bij mij 3.5 maand moeten duren alvorens inkomende gesprekken via Ziggo verliepen.

Vul linksonder deze site even het formuliertje in van Coax.nl en omschrijf je probleem. Wellicht kunnen zij wat voor je doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel Bellen, niet gebeld kunnen worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie