obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo storingen in Landgraaf
sirplata
Hoi Hoi,

Ben nieuw hier. Heb vorige week ziggo pakket aangevraagd 20mb all in one. Denk ga deze morgen met dit bagger weer eens googlen of er ziggo problemen zijn. Als ik alle reacties op het internet lees dan wordt ik er niet vrolijk van. In het verleden veel problemen met @home gehad. Nu 2 jaar later is het Ziggo. Had tot nu toe Tele2 maar die snelheid wat ik daar haal is belabbert. van de 20mb haal ik nog geen 10 vandaar dus nu weer naar Ziggo.

Hierbij mijn vraag ik stel het voorzichtig

Quote

zijn er mensen die veel problemen met ziggo hebben in Landgraaf?
dan weet ik of ik mij kan verheugen of een slechte kerst kan verwachten.

Bvd.
 
MisterSenseo
Als je het pakket installeert geheel volgens de aanwijzingen heb je alles correct gedaan en heb je in ieder geval een goeie Kerst,hihi

Mocht het met het modem niet lekker aflopen dan heb ik wel een tipPfftlaats de splitter NIET in de wandcontactdoos,maar monteer de kabel van het modem in de 2e poort van de versterker.
De eerste poort plaats je de kabel die erin geplaatst moet worden volgens de aanwijzingen,maar ipv in de splitter doe je die kabel direct in de wantcontactdoos.
De rest van de aansluitingen gewoon volgens het boekje.

Veelvuldig probleem is namelijk dat het modem ruzie heeft met de splitter waardoor internet vaak wegvalt,met dit systeem zonder splitter werkt het vaak beter of zelfs goed.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo storingen in Landgraaf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie