obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord email en veel meer problemen
elheij
In november besloot ik na een aantal jaren probleemloos internetten via eerst casema, daarna Wanadoo en als laatste Ziggo over te stappen op het 3 in een totaal pakket. Dat was het begin van een heleboel ellende wat tot op heden niet opgelost is.

Het begon bij een bezoek van de Ziggo monteur. Deze keurde mijn router af die voorheen nooit problemen had gegeven en die ik ruim een jaar geleden, notabene op advies van Ziggo, had aangeschaft (sitecom router met 3 antennes). Hij kon een nieuwe plaatsen voor 50 euro. Voorheen was mijn ontvangst altijd goed tot uitstekend, nu, nooit meer als laag.
Bij het aansluiten van de decoder voor digitale TV werd mij gezegd dat mijn oude video met scart niet meer werkte omdat deze te oud zou zijn. Achteraf bleek de mee geleverde scartkabel defect te zijn, maar dat heeft mijn schoonzoon geconstateerd. Als klap op de vuurpijl werd mij gezegd dat ik mijn telefoonnummer, ondanks eerdere toezegging, niet kon behouden omdat ik in een grensgebied tussen Bavel en Breda zou wonen. Hiermee ging ik niet accoord omdat dit voor mij persoonlijk grote problemen zou opleveren. Mij werd toegezegd dat ik met mijn telefoon bij KPN kon blijven en dat er voor het geven van verkeerde voorlichting mbt het behouden van het telefoonnummer ik de digitale TV kon behouden als compensatie voor de problemen met de telefoon. Tot zover mijn eerste ervaring met een wijziging binnen Ziggo, maar de echte problemen moesten nog komen.

Mijn Email bleek niet meer toegankelijk omdat het wachtwoord niet meer werd herkend en het wachtwoord opvragen bleek onmogelijk. Ondanks vele eindeloze telefoontjes met de helpdesk is dit tot op heden niet gelukt. Vervolgens werd de digitale TV afgesloten ondanks de toezegging dat dit niet zou gebeuren. en er kwam een brief van KPN dat Ziggo mijn telefoonlijn had opgezegd. Dit laatste heb ik zelf kunnen voorkomen door met KPN contact op te nemen.

Samen gevat dus:

1. Voorheen altijd een sterk signaal met de vorige router, nu laag en internet valt steeds weg.
2. Email via het ziggo adres is onmogelijk omdat het wachtwoord niet opgevraagd kan worden.
3. Geen digitale TV meer ondanks de toezegging dat ik dat kon behouden.
4. Er staat een rekeninhg open van 13 euro zonder specificatie waarvoor.

Het enige wat ik wil is mijn email wachtwoord terug, eventueel digitale TV en geen internet wat om de haverklap uit valt. Dit schijnt dus onmogelijk te zijn. Misschien dat iemand mij een tip kan geven.

groet,

Elly Heij
Gewijzigd door elheij op 03-12-2009 11:26
 
Firevaux
Wat een zeautje heb je dan bij Ziggo zeg.

En de helpdesk kan niet even een wachtwoord reset uitvoeren?
 
Zippo
Stuur Edwin van het Ziggo webteam even een pb.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Firevaux

Quote

ErwinB schreef:
2. Email via het ziggo adres is onmogelijk omdat het wachtwoord niet opgevraagd kan worden

Ik ben voor iemand aan het zoeken. Die heeft hetzelfde probleem!

Lijkt mij een probleem met de Software daar bij Ziggo. Of ze hebben je account eruit gegooid en dat je daarom niet kan mailen.
IE eat ur heart out!
 
elheij

Quote

Firevaux schreef:
Wat een zeautje heb je dan bij Ziggo zeg.

En de helpdesk kan niet even een wachtwoord reset uitvoeren?



Blijkbaar is dat niet zo eenvoudig, Frown maar vandaag ben ik te woord gestaan door een aardige dame van de helpdesk die heeft beloofd haar uiterste best te doen om binnen 24 uur het mailadres weer toegankelijk te maken. Ik ben benieuwd, het zou een leuk kadootje voor de kerst zijn. Grin
Gewijzigd door elheij op 16-12-2009 12:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord email en veel meer problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Advertentie