obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen Mijn Ziggo
Justin23
Ik ben sinds 1 December Ziggo abbonee en ben ook heel tevreden hierover.
Ik zit alleen met een heel klein probleem en wel dat ik meestal niet kan inloggen op Mijn Ziggo.
Als het inlogscherm komt en ik vul hier mijn gegevens in dan krijg ik meestal weer een leeg inlogscherm en kan ik weer mijn gegevens invullen en zo kan ik vaak wel 20 a 30 keer doorgaan.
Is dit probleem alleen bij mij of hebben hier meer mensen last van.

Justin23
 
GVN2010
Het is een groot algemeen probleem, alleen hangt Ziggo dit niet aan de grote klok.
Het probleem duurt nu alle enkele weken.
Deze week al meerdere malen de helpdesk hier voor gebelt. De ene medewerker roept het is verholpen en als je een uur later belt zeggen ze nee hoor probleem duurt nog steeds.
Als je dan vraagt kun je van 2 email adressen het wachtwoord voor me aanpassen dan doen ze dit op een heel ander adres dan wat je opgegeven hebt, werkelijk briljant als ik het zelf zeg.

Verlang soms echt terug naar de tijd dat het multikabel was en de kwaliteit nog super ook die van de helpdesk.

To be continued ...Shock Shock
 
MisterSenseo
Tja en ik heb het juist andersom,ik ben tevreden over wat Ziggo voor mij gedaan heeft in tegenstelling tot de tijd dat het Casema was en ik "citaat":me bek moest houwen want zij zijn de experts,en ik maar een klant...............einde citaat.

Dus ik ben erg tevreden over de service en hulpvaardigheid,zeker nu ik net bij Alice vandaan kom waar een ongeregeld zooitje werkstudentjes een vragenlijstje zit op te lezen,terwijl ze die vragen niet eens snappen,laat staan de antwoorden weten.

Het is overal wel iets,het probleem met "mijn Ziggo" is inderdaad niet leuk en langslepend maar het belangrijkste is dat de internetverbinding in orde is over het algemeen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
darkfalcon
je kan toch ook gewoon zelf je wachtwoorden regelen bij ziggo.
Inloggen op "mijn ziggo" dmv alleen je hoofd email ZONDER wat er achter de @ staat.Dus laat na je usernaam,
de @ en alles wat erachter staat maar weg.Óók als de helpdesk dit anders beweertFrown

ziggologin <

Ps. ik zit in maartt al 7 jaar bij ziggo (@home) en ben altijd uitmuntend geholpen.

En nee ik heb géén aandelen bij hun Grin
darkfalcon-1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie