obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Heb het gehad met Ziggo, en nu?
Knarf57
Was al klant van Ziggo en op 13 oktober 2009 telefonisch Alles in 1 extra besteld. Omdat de dag ervoor Radar aandacht had voor de problemen bij Ziggo gevraagd om mijn bestelling na invoering in het Ziggosysyeem goed te controleren. Volgens medewerkster Ziggo zou alles goed zijn ingevoerd. Niet dus, na veel bellen met onbeschofte medewerkers Ziggo en niet nagekomen leveringstermijnen eerst modem gekregen en weken later pas decoder met smartcard. Smartcard direct na ontvangst op 19/11/2009 geactiveerd, Ziggo brengt op factuur gewoon kosten in rekening terwijl ik voor 19/11/2009 geen digitale televisie heb kunnen kijken, daarnaast is de ingangsdatum van mijn Alles in 1 extra abonnement in de Ziggo systemen fout. Op klacht hierover (via Email en schriftelijk) nog steeds geen antwoord. Helpdesk bellen levert alleen verschillende reacties op, er wordt maar wat gezegd zonder dat er een oplossing komt. Volgende verrassing: bij afsluiten van Alles in 1 extra gekozen voor Interactieve TV ontvanger van Euro 99,00. Op mijn factuur van december 2009 wordt hiervoor doodleuk Euro 299,00 in rekening gebracht. Op klacht hierover geen reactie van Ziggo. Ben er nu klaar mee. Graag advies wat nu te doen? Ook graag advies over andere kabelaars die in Midden-limburg een vergelijkbaar TV pakket als Ziggo aanbieden? Ik ga in ieder geval weg bij Ziggo!!!
Gewijzigd door Knarf57 op 25-12-2009 15:18
 
mesa57
Qua kabeltelevisie zit je vast aan Ziggo.
Het enige alternatief is voor de TV een sateliet nemen en voor internet (+telefonie) ADSL.

Die 200,- teveel ingehouden moet je trouwens gewoon terugkrijgen. Als bewijs kun je de bij de bestelling verstuurde bevestigingsbrief gebruiken. Daar staat het bedrag voor de PVR ook op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb het gehad met Ziggo, en nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie