obey-robots.txt
24 September 2018, 11:42
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [17 stemmen]
34% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [33 stemmen]
66% [33 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ziggo storing

Henk
Zijn er meer met storing? Via ziggo.nl wordt ik niet wijzer.

MisterSenseo
Storing op wat ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Integrale
Yep. Geen tv ontvangst meer op m'n CI modules.

MisterSenseo
Wil je mijn upload ?
En dan geef je mij jouw download...........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

mrvanschaik
ik begon optimistisch te worden, na 1 feb geen storingen meer met internet/telefoon, echter vrijdagavond geluid digitale tv ineens weg (na reset weer goed), gisteren internet/telefoon 1 h niet werkzaam, vanmorgen bleef (!) de modem in storing; modem kon niet meer opstarten. Zaterdagavond enkele keren digitale signaal voor tv fractie van seconde weg.
installatie: groene kabel, versterker FRA-752/N , low pass filter, Ubee modem, bedrade router SC, 3 computers.
digitale tv met cisco HD recorder.
Vrijdagavond was er een algemene storing gemeld in mijn gebied. Zou er niets mee te maken hebben. Waarom viel toen het geluid weg? En de problemen erna met signaaluitval ? Vanmorgen 3x help desk gebeld ; versterker ertussen uit, nu via verdeeldoos en de Ubee modem start ... probleemloos op. Digitale tv werkt ook.
Echter: veel stekkerverbindingen, signaal verslechtering vooral als ik het T-stuk ertussen doet om de radio ruis te onderdrukken. Ziggo medewerker adviseerde me over enkele dagen de versterker er weer tussen te plaatsen. Als het dan niet gaat, zou ik een nieuwe versterker krijgen. Ook al ben ik een leek, dit gaat natuurlijk niet helpen. In dit geval is het cruciaal om te weten wat Ziggo vrijdagavond- nacht heeft gedaan. En als er een nieuwe versterker nodig is, dan moet het een ander type zijn, zo lijkt me.

Wie herkent dit en heeft een tip?
PS:is het normaal dat de aarde draad van de verdeeldoos spanning heeft (lampje spanningszoeker brand); k'heb deze gekoppeld aan aarde, had ik ook gedaan bij de versterker.

Henk
Typ nu via gsm. Heb last van storing. Jullie ook?

mrvanschaik
monteur is vandaag geweest; retour signaal (of zoiets) was erg laag. Mijn indruk is dat er momenteel weinig storingen zijn (monteur kwam dezelfde dag nog langs).

mrvanschaik
donderdagavond - vrijdagmorgen lag m'n Ubee modem er weer uit; geen telefoon/geen internet. Resetten lukte nu wel. Opvallend is ook dat het digitale signaal voor tv sterk schommelt, niet alleen qua signaal sterkte maar nu ook in kwaliteit en BER waarde.
Ook heb ik een slechte snelheid gemeten.
Mijn conclusie is dat het binnenkomend signaal steeds verandert, en dat mijn Ubee modem, gecombineerd met de versterker, daar niet goed tegen kan. Zonder versterker is geen goed optie. Monteur is al 2x geweest, in beide gevallen lag het aan Ziggo. Ik zie bijna geen andere mogelijkheid dan teruggaan naar KPN voor tel en internet.
Wie herkent dit?

mesa57
Heel herkenbaar. Een kennis van me hier in het dorp heeft hetzelfde. Nadat hij had aangedrongen dat de monteur een kabel storingsmeter moest meenemen, bleek dat de kabel buiten op minstens 3 plaatsen gebroken is. Van de week hebben ze een gat gegraven en tot de conclusie gekomen dat de hele straatkabel vervangen moet worden. Dat gaat even duren, want daarvoor moet vergunning aan de gemeente worden gevraagd.

Undertaker
@ Mesa57

Dan weet je in ieder geval waardoor de storing is veroorzaakt, en weet je ook zeker dat er nu wat aan gedaan gaat worden.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws 1 13-06-2018 10:40
Zoveelste prijsverhoging bij Ziggo en verandering AV. Ziggo nieuws 1 17-05-2018 14:06
Europese inval bij Ziggo Sport voor onderzoek uitzendrechten Ziggo nieuws 2 12-04-2018 15:52
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws 1 09-03-2018 01:43
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo 3 06-02-2018 17:52
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark01:00:20
| Zippo04:21:09
| Gilex04:32:47
| Matty06:57:21
| MisterSenseo10:00:07
| nikki russel20:29:30
| Black Tiger21:13:54
| Ziggo Webcare22:57:40
| RobertJ 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!