Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Televisie
se470190
Geacht forum

Regelmatig heb ik geen digitaal signaal van bepaalde zenders.Deze zenders zijn RTL 5/SBS 6/
RTL 7/8 .De signaal onderbreking is op wisselende dagen.De lengte hiervan kan varieren soms is dat 1.5uur
Hopend dat U een oplossing hebt verbijf ik met vriendelijke groet

Henk

MisterSenseo
Hebben we het hier wel over Ziggo tv ?
Zoals alle moderators kan ik jouw IP zien en dat is van Alice DSL.
Even om uit te sluiten dat je de vraag stelt over Digitenne...Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

se470190
Het gaat inderdaad over ZIGGOtv.

Henk

Undertaker
Digitale TV over een CAM module? of via een digitale receiver BV Samsung?
Met vriendelijke groet, Undertaker

se470190
Het gaat hier over een receiver enwel de DCB-B270R.

Henk

flamke
heb je al gekeken of er een software update beschikbaar is via het menu van de receiver.

Aangezien er een jaar geleden een update is geweest. En als men die niet binnen haalde kreeg men ook dat bepaalde zenders niet goed gingen werken. Mocht dit niet zo zijn dat er geen software update beschikbaar is dan zou ik de receiver resetten naar fabriek instellingen.

En alles weer opnieuw instellen en kijken of er dan wel een een software update beschikbaar is in het menu. Mocht dit niet zo zijn dan kan het aan de bekabeling liggen interventie van buitenaf stoort ook meestal op bepaalde kanalen.

Bij mij was het zo dat ik op sbs6 de ene keer wel goed beeld had en iets van een half uur later ik geen beeld meer had en alles happerende.

heb toen nieuwe coax kabel gekocht en probleem was verholpen. Wat ook nog kan zijn is misschien dat je een verouderde kaart hebt van ziggo. Je kunt het altijd voor de zekerheid even na vragen
Gewijzigd door flamke op 20-03-2010 11:55

se470190
Iedereen hartelijk dank voor de reactie's.
Ik kan nu gericht actie ondernemen,en hoop het euvel snel te verhelpen.

Met vriendelijke groet Henk

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo : 7 10-12-2016
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo : 13 29-01-2016
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve Televisie met Samsung C4170 werkt traag Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 6 15-09-2014