Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo aangesloten..... graag advies.
|
|
Christian Rocks |
Geplaatst op 21-03-2010 15:53
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 18-03-2010 |
Hallo allemaal, Ik ben sindskort een nieuwe Ziggo gebruiker.... Digitale Televisie hadden al, maar gisteren heb ik mijn internetpakket gekregen. Vanmorgen heb ik mijn internet pakket alvast klaar gemaakt, want a.s. disndag zou ik de verbinding krijgen. Nu is het volgende probleem met de televisie ontvangst. We hebben 2 digitale ontvangers eentje in de woonkamer voor mijn ouders en eentje boven op mijn kamer. Dus dat betekend dat we onder een splitter hebben en ook een op de zolder voor toen ter tijd dat mijn zus nog thhuis woonde. Ik had vanmorgen de doos omgebouwd in de meterkast, maar nu krijgen mijn ouders bij verschillende tvzenders E48-32 als we alle kabels insteken op de splitter. Trek ik nu mijn kabel uit de splitter dan krijgen zei alle zenders door, maar steek ik mijn kabel van boven weer in dan krijg ik gewoon alle digitale zenders en krijgen zei bij verschillende de melding geen signaal E48-32. Hebben jullie een idee waar het aan kan liggen? Ik heb wel nog een hele oude splitter. Op de modem heb ik overal groene lampjes. Of zou het aan de splitters liggen dat ik nieuwe moet kopen? Alvast bedankt voor het advies. Christian Rocks Gewijzigd door Christian Rocks op 21-03-2010 15:58 |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 21-03-2010 20:21
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3928 WiFi » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 123 Lid sinds: 06-11-2009 |
mischien een versterker bij het aansluitpunt installeren??
|
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 21-03-2010 20:25
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ik zou idd de aansluitingen even nakijken, en een versterker plaatsen bij het hoofdpunt, Hoe heb je op dit moment de installatie staan ( graag zo gedetailleerd mogelijk )
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Christian Rocks |
Geplaatst op 21-03-2010 20:47
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 18-03-2010 |
Quote Undertaker schreef: kIk zou idd de aansluitingen even nakijken, en een versterker plaatsen bij het hoofdpunt, Hoe heb je op dit moment de installatie staan ( graag zo gedetailleerd mogelijk ) Internet - modem - router, Internet werkt al trouwens en bij de speedtest gaft hij aan 10Mb Z2. TV : Splitter - Kabel - TV van mijn ouders _____________kabel - Splitter - Kabel - Telvisie van mij zelf Radio : Splitter - Kabel - Radio. Maar ik denk dat ik het weet wat het is. Op de hoofd had ik normaal een splitter mannetje: vroutje, vroutje. Maar omdat deze splitter niet paste in de nieuwe aansluiting heb ik een van de vroutjes van de splitter in hoofdaansluiting gestoken. Ik denk als ik een splitter Vroutje - Manntje, Mannetje koopt dat het dan is opgelost. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo aangesloten..... graag advies.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |