obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Hoe log ik in vredesnaam in op ziggo ???
chicky252
Hoi ,

Medeforum gebruikers , ik kan niet ontdekken hoe ik in kan loggen op ''home'' of nu ziggo webmail . Sad
Als ik mezelf aan wil melden is ineens , mijn gebruikersnaam niet in orde volgens ziggo.
Bij deze hoop ik dat iemand het weet , anders houd ik het wel bij mijn hotmailadres .
Weet ik zeker dat ik mijn berichten ontvang , bij deze mijn dank als er iemand de oplossing , voor weet . Smile
 
jukommerce
Je drukt op "mijn ziggo";
Je vult je postcode en huisnummer in;
Vervolgens kom je terecht op de site van Ziggo of @home (afhankelijk of je al 'over bent gezet'Wink

DAAR kun je inloggen in je webmail.
 
Wim
-
Dat scherm kreeg ik bij ziggo ook (voor de laatste paar dagen), wat ik vreemd vond. Gisterenavond kreeg ik plotseling (zie schermafdruk) het normale inlogscherm (zoals
bij Casema) en kan ik eindelijk weer mijn gegevens inzien en de factuurs bekijken.

Schermadruk:
weghf9
-
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe log ik in vredesnaam in op ziggo ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie