obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
weer klant bij ziggo....kaniet inloggen op mijn ziggo
wgn
hallo

ik ben weer klant nu bij ziggo met alles in 1 plus maar kan niet inloggen op mijn ziggo was vroeger klant van @ home en heb dat email adres toen gebruikt om daar in te loggen op mijn ziggo nu het volgende ben mijn wachtwoord kwijt en mijn oude email adres werkt niet meer dus als ik klantnr i Geen probleem! Wij sturen je gebruikersnaam en wachtwoord naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven als contactadres.
Heb je een e-mailadres waarmee je geregistreerd bent? ja heb ik dus maar die is inmiddels 2 jaar oud dus werkt niet meer en wachtwoord ben ik ook kwijt dus en nu...........

gr erik
 
McBeukie
gewoon even nieuw account aanmaken op ziggo.nl/mijn ziggo
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
wgn
dat kan dus niet omdat ik me eerder geregistreerd heb en me email niet meer heb en me wachtwoord kwijt ben...
gr erik
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weer klant bij ziggo....kaniet inloggen op mijn ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie