obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Spinnenweb
pepie
Ik probeer zoveel mogelijk in Steno stijl te schrijven, anders snap je het straks niet meer.

27-04 2010 mail naar Klantenservice gestuurd met de klacht dat zij een nieuwe kabel in de grond hebben gelegd met als gevolg dat het terras behoorlijk misvormt is.
3 weken later gebeld door Ziggo, en nou komt het, door:
Ik moest foto's nemen en een offerte laten maken, want dat zou Ziggo vergoeden zij die vriendelijke meneer.
Ik heb E-Mail adres gevraagd, maar dat kon hij niet geven. Met een beetje doorzeuren van mij kwam er toch een adres n.l.: klachtenmanagement.noordwest@office.ziggo.nl
Nou dat adres was niet te bereiken. Wel 6 keer van alles geprobeerd. Hoofdlettertje, puntje weg, enz.
Klantenservice gebeld en kreeg 3 x een ietsjes ander adres .
Later ah daar was de oplossing:
Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het
klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor
interne doeleinden bestemd.
Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Jazeker was ik daar erg blij mee! HoerA
Wat een stel halve gare zitten daar! Je eerst 2 maanden bezig houden en dan.........
Mail>MailMail< en dat ongeveer 15 keer.
Veel later, ben ik wel af en toe gebeld door Ziggo,( neem ik aan) maar had geen tijd genoeg om telefoon op te nemen.
Zonder nummer of naam achter te laten!
Ziggo verkeer mag en kan maar van 1 kant komen, anders komen ze helemaal niet meer door de stapels klachten heen.
10 juni, ja dit jaar nog, een brief gekregen van ene mevrouw M.F.......( mag geen namen noemen heb ik begrepen, maar ze is/was? wel de Directeur Klantenservice).
Maar ja ik had Ziggo ook gemeld dat ik 4 maanden in Oostenrijk zat. Zou het kunnen dat ze bij Ziggo een beetje niet opletten? Dus brief veel later geopend, maar meteen in sept. een mail gestuurd naar , ja hoor daar is ie weer: klachtenmanagement.noordwest@office.ziggo.nl

Kan jeje ( begin er al van te stotteren) voorstellen? Begint aardig op de Dik voor Mekaarshow te lijken.
Is nu alleen niet om te lachen.
Maar op 17 juni.........in mijn vak.) op Kassa Forum onder Topic:Ziggo Klachtenmanagement:

ziggo_alex schreef op donderdag 17 jun 2010, 09:16
Geachte pepie 46,

Wij hopen dat u inmiddels een telefoontje gehad heeft van onze klachtenmanagement. Mocht dit nog niet het geval zijn zou u dan ons een mail willen sturen met uw klantgegevens (postcode, huisnummer en 06 nummer). Dan zullen wij aan deze kant kijken wat we voor u kunnen betekenen.

U kunt uw reactie sturen naar ziggo-webcare@office.ziggo.nl

Onze excuses voor alle ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

@Ziggo webteam Alex; uw reactietermijn vind ik buiten proportioneel. Meer dan 14 dagen. Heeft u het zo druk? Ik heb betere ervaringen en hoop dat u kunt aangeven waarom deze termijn zo lang is.
Helaas ik zat nog in Oostenrijk, dus mail later geopend. Maar wel meteen mail gestuurd, maar nog niets vernomen van Ziggo webteam Alex. ( weet nu waar Web voor staat: Een spinnenWEB.
Maar ik hou vol. Ik heb alle tijd want ik zit mijn tijd uit in de VUT.
Sprookje is nog niet ten einde hoor lieve kijkbuis kindertjes.Shock Grin
Gewijzigd door pepie op 26-09-2010 23:19
 
pepie
Maak me gek.Wink Nou als dat binnenkort gaat lukken,zou dat wel erg fijn zijn.
Maar hoe gaat u contact met mij opnemen?Per huistelefoon, mobiel of een mail?

Als u per telefoon contact met mij op wilt nemen dan zal ik u er even op moeten wijzen dat ik vanaf vrijdag 1 ok. t/m maandag 4 ok.niet bereikbaar ben.
Aangezien het met bellen van uw zijde,al een paar keer mis is gegaan, nog even het volgende.
En als u per tel. contact met mij probeert te nemen, laat dan a.u.b. even wat langer dat apparaat bellen. want ik ben vaak onderweg, en is het lastig om mijn mobiel in de auto op te nemen.
Ook het huisnummer eventueel wat langer aanhouden.

Hartelijk dank.

Peter Hemelrijk
 
pepie
Grin Het is inderdaad vandaag gelukt! Hieperdepiep!
Ziggo heeft mij benaderd per telefoon. Een vriendelijke meneer heeft aan alle kanten excuus aangeboden en vond het zelf ook jammer dat het zo gelopen was, dus nogmaals excuus.......
Alleen jammer dat het via deze site “Ziggo Forum” wel snel opgelost kon worden.
Maar goed zant erover, nee eronder, want de terrastegels moeten opgehoogd worden.(dat was de hele kwestie)
De zaak is opgelost. nu zijn mijn slapeloze nachten voorbij.Shock
Toch ondanks alles,
Hartelijk bedankt Ziggo.Smile

Peter Hemelrijk
 
MisterSenseo
Heel gaaf dat je toch de uitslag hebt gepost hier,dank daarvoor.
Altijd fijn als iedereen hier weet hoe iets afloopt,goed of slecht maakt niet uit.
 
Undertaker
(Y) Top!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Spinnenweb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie