obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Samsung ontvanger gesleten voor een Cisco door Ziggo
ilona
Via https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/extra/ zijn we klant geworden voor Ziggo alles in 1. Heel duidelijk staat er dat je een HD recorder ontvangt voor 149,-. Een andere keuze voor een andere ontvanger is er niet. Er werd bij ons een bedrag van 139,- in rekening gebracht en wat krijgen we? Een Samsung ontvanger (dus geen recorder!) die volgens de Ziggo site na lang zoeken slechts 39,- kost. Met deze ontvanger kun je geen tv pauzeren of opnemen. Op de pagina waar wij ons pakket hebben besteld is er niet eens sprake van de mogelijkheid tot een andere ontvanger. Aan de telefoon bij de bestelling hebben wij uitdrukkelijk vermeld dat we gebruik wilden maken van de actie van de HD recorder.

Hier en daar op het internet lees ik meer mensen die dit overkomen is. Dat kan toch niet? Proberen ze het gewoon standaard ofzo? Ik vind het echt schandalig! En nu kunnen we er natuurlijk weer achtereen om het recht te krijgen. Wordt vervolgd.
Gewijzigd door ilona op 24-10-2010 20:41
 
Codemeister
Ik vind het vervelend voor je dat je niet direct de juiste ontvanger hebt gekregen, maar heb je al contact gezocht met Ziggo zelf voordat je dit topic plaatste?
 
ilona

Quote

Ziggo-WebCare_Julius schreef:
Hoi ilona,

Vervelend dat je een verkeerde decoder hebt gekregen. Ik weet niet of je al contact hebt gehad met onze Klantenservice om dit recht te zetten, maar anders mag je me ook een privé bericht sturen met je postcode en huisnummer of klantnummer. Ik zal dan zorgen dat je de juiste ontvanger krijgt.

Met vriendelijke groet,

Julius


Beste Julius,

Hartelijk dank voor je vriendelijke service. Ondertussen is er contact geweest met Ziggo. Ze zouden het gaan regelen want het was inderdaad een fout aan hun kant. De reden dat ik zo overspannen reageerde is omdat er al zoveel fout is gegaan waar ik wel zelf voor opdraai. Opzeggingen half gedaan waardoor abonnementen doorlopen. Ook daar is toegegeven dat de fout bij Ziggo lag en vervolgens kon ik het nog zelf gaan regelen. Toen ik het had over de extra kosten die door hun fout voor mijn rekening zijn, werd me wel een maand telefoonabo verrekend uit coulance maar dat dekt de rekening absoluut niet. Toen ik daar voorzichtig naar informeerde werd ik zeer onvriendelijk terecht gewezen dat dit coulance is en ze het niet hoeven te doen. Deze klantenservice medewerker was niet echt prettig om te spreken.

Er gaat gewoon veel fout en het zal allemaal wel rechtgetrokken worden, maar mijn buik is wel even vol. De extra kosten neem ik maar weer voor lief.
 
Beetje
Hoi Ilona,

Volgens mij is jouw verhaal - bijna- volkomen indentiek aan de mijne.

Ook Ziggo Alles-in-1 besteld.

Per december 2010 een HD-ontvanger gekregen terwijl heel duidelijk ( aan de telefoniste) gevraagd was om de op de folder vermelde actie: een interactieve HD-recorder (met opnemen tot 160 uren!) voor 149 euro.
Er werd zelfs nog gezegd dat hij een tientje goedkoper was van 149 voor 139 euro (wij blij..)

De bevestigingsbrief gekregen.. niet op gereageerd alles leek okee, ben ook maar een 'leek'..

De installateur komt redelijk op tijd en verteld dan dat er met het geleverde apparaat alleen maar ontvangen kan worden.
Na veel telefonisch verkeer mochten we dus het pakket terug sturen. (Lees: We moesten eerst een retoursticker aanvragen, duurde twee weken, apparaat opsturen , weer bellen of alles terug ontvangen , weer twee weken wachten enz enz
Al met al heeft het ruim 5 weken geduurd voor de juiste HD RECORDER er was.

Nu weer een hoop gedonder over de financiele afhandeling; hebben ze ons opnieuw het hele bedrag afgeschreven. Niet het aanbiedingsbedrag maar verz.kost./HD-rec./startpakket ruim 468 euro!
Zijn we inmiddels ook alweer drie weken over aan het bellen...


Nu blijkt OOK NOG dat de nieuwe HD-recorder/ontvanger maar 80 uur opneemt in plaats van de op de folder/aanbieding beloofde 160 uur!! . Ik wil juist graag veel opnemen, dus zodra het financiele plaatje rond is ga ik weer bij hen aan de bel hangen. Gelukkig ook telefoon van Ziggo dat scheelt in de kosten, maar al die tijd en ergernis die het kost!! Ik baal inmiddels behoorlijk van ZIGGO ! Ik ben al hartpatient maar anders was ik het nu wel door ZIGGO geworden. Waar zijn ze mee bezig.

Is er hier iemand van Ziggo die mij de juiste Interactieve DC Recorder kan bezorgen en het fiancieel gedoe kan afhandelen/afronden?

Groet:Beetje

PS Hoe is het verder met jou gegaan Ilona, heb jij wel de juiste afhandeling en HD-recorder ontvangen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung ontvanger gesleten voor een Cisco door Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie