Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Helpdesk Ziggo (Casema)
|
|
whale |
Geplaatst op 05-11-2010 13:25
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05-11-2010 |
Eindelijk worden de helpdesks weer eens in de schijnwerpers geplaatst. En dat is alleen maar goed. Ik ven niet de enige die bestolen is door Casema. In 2007 was de facturering steeds onjuist. Klachten hielpen niet. Toen maar de incasso weigeren. Samen met compaan Pro Justitia heeft Casema toen 154 Euro van mij gestolen, ik had die onder protest betaald. Lang heb ik dat geprobeerd terug te krijgen, ik kreeg zelfs een toezegging tot terugbetaling toen Casema zo in de belangstelling stond bij Kassa. Helaas kon de met mijn terugbetaling belaste medewerker niets vinden. Terwijl het lijvige dossier zowel aan Pro Justitia als aan Casema werd gezonden. In 2007 alles inclusief TV opgezegd. Een half jaar later een brief: Wij missen u, we willen u als klant terug. Ik heb geschreven: Zodra de rekening weer glad loopt. Daarna niets meer vernomen. Een fout kan iedereen maken. Maar geef die fout dan ook toe en voldoe aan uw verplichtingen, Casema/Ziggo!!! Twintg jaar klant geweest zonder problemen. Totdat de administratie haperde. Hopelijk komt de Helpdesk van Ziggo ook in beeld bij de zeer sympatieke Youp van 't Hek - aktie. Wim edit : Ik heb het vetgedrukte woordje 'de' neergezet ipv het woord 'uw' wat er origineel geschreven stond........ Dit forum is een onafhankelijk forum en heeft inhoudelijk niets met Ziggo zelf te maken,elke vergelijking zullen wij als moderators dus wijzigen........ Mijn verontschuldiging, dank voor de correctie. Wim Gewijzigd door whale op 06-11-2010 11:59 |
|
|
andre oostveen |
Geplaatst op 10-02-2011 09:54
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10-02-2011 |
Effect Youp mogelijke oplossing: “Weg met de hele dag wachten op een monteur”. Nederland is zat van klantonvriendelijke helpdesks/monteursafspraken. Maar ze bestaan wel: bedrijven waarmee je een precieze en snel afspraak kunt maken over wanneer de monteur langskomt: lees artikel van Dagblad De Pers: http://www.depers.nl/economie/542636/...chten.html. vr gr Andre |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 11-02-2011 19:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Aan den lijve ondervonden, Stedin, meetbedrijf en netbeheerder (stroom) werkt in blokken van 2 uur, de monteur belt ook nog even van te voren, tot 2 keer toe de afgelopen weken, perfecto!!!! Helpdesk werkt keurig in overleg met de klant. Voorbeeld voor velen! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk Ziggo (Casema)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie