obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
VOIP 1 werkt wel maar VOIP2 niet
mvdenzen
Gisteren overgeaan naar ZIGGO. Mijn voip1 werkt zoals het moet.
VOIP2 geeft echter geem kiestoon.

Welk nummer staat er aan VOIP2 gekoppeld? Is dit hetzelfde nummer als VOIP1?

Kan het zijn dat VOIP2 nog geactivieerd moet worden?

txs
 
MisterSenseo
Dat antwoord is heel simpel,je hebt maar 1 lijn dus VOIP2 zal nooit werken tenzij je een 2e nummer of 2e lijn neemt,waarvoor een extra abonnement afgesloten moet worden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !
 
mvdenzen

Quote

MisterSenseo schreef:
Dat antwoord is heel simpel,je hebt maar 1 lijn dus VOIP2 zal nooit werken tenzij je een 2e nummer of 2e lijn neemt,waarvoor een extra abonnement afgesloten moet worden.


Dus gewoon een splitter aansluiten??
 
MisterSenseo
Als je meerdere toestellen wilt aansluiten inderdaad een splitter op VOIP 1 aansluiten ja........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP 1 werkt wel maar VOIP2 niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017