Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
vaste lijn problemen
|
|
demajoor |
Geplaatst op 09-02-2011 14:20
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 09-02-2011 |
ik heb al een tijdje last van een probleem als iemand mij wil bellen gaat dat soms goed maar steeds vaker hoor ik mijn telefoon over gaan ik zie ook bij nummerweergave wie het is en op het moment dat ik opneem een dode lijn nu heb ik al ontdekt dat de stekker uit de modem trekken een oplossing kan bieden maar het moet toch niet zo zijn dat ik elke keer die stekker er onderhand uit moet trekken het is dat de tv en internet diensten van ziggo wel goed werken anders had ik al lang de overstap gemaakt naar een andere provider Gewijzigd door demajoor op 09-02-2011 14:28 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10-02-2011 00:54
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik heb m'n vorige provider ook eens de schuld gegeven van een brakke telefoonlijn. Exact hetzelfde probleem als jij omschrijft. Gek werd ik ervan (ben ik nog ) Totdat ik een andere DECT telefoon probeerde. Bleek de f**kîng Siemens DECT er niet mee om te kunnen gaan. Was pas een jaar oud. |
|
|
flatcoated |
Geplaatst op 10-02-2011 22:13
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » CI+ Module Neotion Berichten: 18 Lid sinds: 12-09-2009 |
Heb hier een "Siemens Gigaset A 200" Is zo'n 6 jaar oud en werkt absoluut probleemloos met Ziggo. Voorheen óók met Telfort. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10-02-2011 22:29
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik bedoelde te zeggen, probeer even iets anders, dacht dat dat duidelijk was. Niet dus. |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 14-02-2011 13:15
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Wat kobus1960 aangeeft is correct. Probeer eerst even een ander telefoontoestel en kabel tussen modem en telefoon. Mocht dit niet helpen kunnen wij altijd nog een nieuw modem naar je sturen. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste lijn problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen POP accounts | Storing | : 6 | 28-08-2017 |
Problemen met Port Forwarding. | Algemene computer en software vragen. | : 11 | 26-06-2017 |
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows | Algemene computer en software vragen. | : 5 | 07-01-2017 |
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 | Algemeen | : 12 | 10-01-2016 |
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. | Instellingen software | : 1 | 09-12-2015 |
Advertentie