Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ongelofelijk snelle overname Ziggo-KPN
Lody
Wat ik nu beleef is haast niet te geloven.

Ik heb voor iemand een overname geregeld van KPN(ISDN 5 telefoonnummers) naar Ziggo telefonie (onbeperkt altijd)

16 Februari 2011 : Bestelling gedaan bij Ziggo (incl. overname van 1 KPN nummer)

23 Februari 2011: Brief van KPN : Wegens overname door andere provider worden alle nummers opgeheven.

24 Februari 2011: Modem van Ziggo ontvangen, geinstalleerd volgens instructie's. Ter plekke geen computer aanwezig, dus telefonisch laten activeren ( binnen 1 minuut geregeld)
Uitbellen was direct mogelijk.

25-Februari 2011: Telefonie werkt compleet, kan dus nu ook gebeld worden op oud KPN nummer.

Ben wel benieuwd naar eindafrekening van KPN.

Maar dit ging dus wel erg vlot.SmileSmile

Lody

Puma
Dat is ook de praktijk, hopelijk. Wat je leest op forums zijn 99% klachten. Mensen die tevreden zijn melden dat niet.

Maar de snelle omzetting is ook te danken aan KPN. Ze hadden ook gewoon aan het opzegtermijn van één maand kunnen houden.

MisterSenseo
Dank je wel voor je reactie Lody,zo kunnen mensen met slechte ervaringen ook eens zien dat het wel goed en snel en naar wens kan gaan..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongelofelijk snelle overname Ziggo-KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023