obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo verzuimt abonnement Tele2 op te zeggen....
alaan
In september 2010 heb ik me aangemeld bij Ziggo voor alles in 1. Op dat moment had ik een contract bij Tele2 tot 3 febr 2011. Ik heb aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice van Ziggo en één en ander werd via de mail bevestigd. Inmiddels is gebleken dat Ziggo mijn abonnement bij Tele2 niet heeft beëindigd en ik heb dus naast mijn abonnement bij Ziggo ook nog een abonnement bij Tele2, waarvoor ik nu dus al 2 x voor Jan met de korte achternaam heb betaald omdat Ziggo de overstap niet goed heeft geregeld. Waarschijnlijk komt daar ook nog een 3e maand bij ivm opzegtermijn bij Tele2. Wie gaat dat betalen, tot nu toe ik, maar volgens mij zou het Ziggo sieren als ze dit op zich zouden nemen. Schade tot nu toe dus 2 x 44,95 en waarschijnlijk nog een dere keer........
 
BMP
Ik zou een schriftelijke klacht versturen naar ziggo met alle gegevens, als dat op papier staat zullen de extra gemaakte kosten vergoed worden.

Succes.

BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Alex
Kunt u uw privé gegevens (postcode en huisnummer) naar mij sturen (privébericht)
Dan ga ik even kijken wat er verkeerd is gegaan.

Alvast bedankt,
Ziggo WebCare
 
alaan
PB Verstuurd....
 
alaan
Ik heb inmiddels de gevraagde bescheiden gemaild, dus nu weer afwachten...
 
alaan
Alles inmiddels netjes afgehandeld, waarvoor dank !!!
 
kobus1960
Heel goed! Dan is bij deze dit topic gesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo verzuimt abonnement Tele2 op te zeggen....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie