obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
ziggo komt afspraak niet na
klopping
Ik ben voor de aanbieding alles in 1 gegaan met de actie interactieve HD recorder. Nadat ik de bevestiging thuis had ontvangen bleek de interactieve HD recoder er niet op te staan. Helpdesk gaf aan dat het heel vervelend was dat het niet goed is verwerkt maar men kon de order niet aanpassen omdat anders mijn nummerpoortering niet goed zal gaan. Ik begreep de relatie niet, maar men beloofde mij dat ik de recorder binnen 5 dagen zal ontvangen. Ofgelopen dinsdag heeft de monteur alles goed aangesloten. Woensdag hed ik nog een vraagje over de nieuwe router en tijdens het gesprek met helpdesk vroeg ik ook wat de status van de verzending was. Men gaf toen aan dat hij gereed voor verzenden stond maar de kans zalk klein zijn dat ik het nog voor het weekend zal ontvangen, dit was jammer ivm voetbal. Vandaag maar weer eens gebeld want nog steeds niet de HD recorder ontvangen. Tot mijn verbazing melde Servicedesk nu dat hij nog binnen een interne afdeling in behandeling is. Men kon mij geen enkele indicatie geven wanneer ik het zal kunnen ontvangen.
Ik was zeer tevreden zoals de bestelling en installatie is gegaan maar blijkbaar zodra je klant bent gaat de service op een zeer laag niveau.
Ik ben benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo komt afspraak niet na', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie