Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Ongelooflijke slechte klantenservice!
|
|
nivawe |
Geplaatst op 18-07-2011 09:42
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 18-07-2011 |
Hierbij dien ik een klacht in over uw klantenservice en de manier waarop klanten van Ziggo geholpen worden of tegemoet worden gekomen. Sinds donderdag 14 juli 2011 kreeg ik een E16 storing op m’n televisie midden in een programma. Diezelfde dag had ik met uw bedrijf gebeld over het omzetten naar een alles in 1 pakket. Blijkbaar zijn er hierdoor 2 klantnummers van mij aangemaakt, terwijl ik al jaren klant bij u ben. Daardoor is er dus iets fout gegaan en heeft men het klantnummer waar m’n smartcard op geregistreerd stond geannuleerd, waardoor de smartcard dus niet meer functioneert. Sinds donderdagavond heb ik al met uw medewerkers gebeld. Op donderdag werd mij verteld dat het aan de smartcard lag. Blijkbaar klopte er iets niet meer mee. Maar we moesten het kastje met de kaart laten aanstaan, zodat men vanuit Ziggo het kaartje kon aanpassen en we weer binnen 2 uur met maximaal 24 uur televisie zouden hebben. U raadt het al, uiteraard was er geen televisie op donderdagavond of op vrijdag. Op vrijdagavond hebben we maar weer gebeld met Ziggo. Weer naar dezelfde afdeling gebeld, waarbij ik 26 minuten in de wacht heb gestaan en dan nog de kosten en minuten van het daadwerkelijke gesprek, aangezien ik alles steeds weer opnieuw moet uitleggen! Die aardige meneer vertelde me doodleuk dat het daar niet aan lag, dat de kaart in orde was, maar dat de kaart op een geannuleerd klantnummer stond en het juiste klantnummer dat hij nu nog van mij had, geen smartcard geregistreerd had. Logisch toch? Maar ik moest met de administratie bellen, optie 1, en zij konden mij dan vliegensvlug verder helpen door dit eventjes aan te passen en dan zou ik weer televisie hebben. Nou, weer tientallen minuten in de wacht gestaan en uiteraard bleek de administratie dit soort zaken niet af te handelen en werd ik door verwezen naar de technische dienst, maar ik moest in ieder geval optie 3 en dan optie 5 kiezen. Prima, ik wilde geholpen worden, dus ging ik weer tientallen minuten de wacht in. Dit heeft inclusief het gesprek meer den 40 minuten geduurd! Dat is toch ook niet normaal! Maar goed, die meneer was heel aardig en verzekerde mij dat hij de smartcard aan het goede klantnummer ging koppelen en dat we uiterlijk zaterdag televisie zouden hebben…… Tja, uiteraard hadden we zaterdag geen televisie, zondag trouwens ook niet…… Op maandagochtend om 8 uur meteen met uw bedrijf gebeld. Weer kreeg ik iemand aan de telefoon die mij iets heel anders vertelde! Hij verteld mij dat de klantnummers waren omgezet, en dat de monteur die in augustus alles in 1 zou komen installeren niet op 12 augustus beschikbaar was, terwijl ik dit vorige week zo heb afgesproken. Blijkbaar kan er pas op 15 augustus een monteur komen, terwijl het abonnement op 13 augustus in gaat, dus u raadt het al, alweer 2 dagen geen televisie en wellicht langer! Ik heb deze man mijn ongenoegen geuit en gevraagd wat dit voor een klantenservice was. Ik had al weet ik hoeveel euro’s uitgegeven aan telefonisch contact met jullie en ik heb al sinds donderdag 14 juli geen televisie meer!! Daar was deze meneer niet blij mee, ik motiveerde hem niet om mij te helpen! Blijkbaar moet ik uw medewerkers motiveren om hun werk te doen. Ik heb deze man gezegd dat hij sowieso niet gemotiveerd overkwam, aangezien hij de hele tijd zuchtte aan de telefoon en met een monotone stem te kennen gaf dat hij er niets aan kon doen. Toen ik hem dit zei heeft hij gewoon de verbinding verbroken! Ik weet niet of u kunt nazien wie dit gesprek op maandagochtend om 08:00 uur gevoerd heeft, maar ik dien een klacht in tegen deze persoon. De naam heb ik helaas niet verstaan. Na weer 25 minuten daarna in de wacht te hebben gehangen kreeg ik een aardig mevrouw aan de lijn, die ik weer het verhaal heb moeten uitleggen. Zij kon mij vertellen dat het klantnummer 14 juli door jullie is geannuleerd! Dus mijn abonnement is gewoon door jullie geannuleerd! Hierdoor heb ik dus al dagen geen televisie en heb ik al dagen geprobeerd om het telefonisch opgelost te krijgen. En deze mevrouw kon mij ook nog vertellen dat het “nieuwe” abonnement pas op 19 juli weer in gaat! Ik kon helaas geen manager spreken volgens haar. Dit is geen klantenservice. Jullie maken een tweede klantnummer aan, jullie annuleren mijn abonnement, jullie lossen het probleem niet op en door jullie ben ik weet ik hoeveel euro’s kwijt aan telefoonkosten. Ik ben al jaren klant, voorheen al jaren bij @home voordat het Ziggo werd. Ik zou dit graag opgelost zien met een tegemoetkoming van uw kant. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 18-07-2011 10:52
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Beste Nivawe. Wat spijtig om dit zo te lezen, maar helaas moet ik je toch mededelen dat wij als forum niks met Ziggo te maken hebben, De meeste van ons op dit forum zijn Ziggo consumenten en technische mensen op het gebied van internet tv en of iets anders wat met Ziggo of wat dan ook temaken heeft. Ik zal dit in iedergeval doorspelen aan het Ziggo Webcare Team ( die werken officieel bij ziggo ), En hopen dat zij je toch verder kunnen helpen met dit probleem en deze klacht. Gewijzigd door Undertaker op 18-07-2011 10:58 Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
nivawe |
Geplaatst op 18-07-2011 10:59
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 18-07-2011 |
Hallo, alvast bedankt voor je antwoord. Ik heb de klacht wel al naar Coax doorgestuurd en uiteraard ook naar Ziggo zelf. Maar als ik al zie hoe zij tot nu toe gereageerd hebben, zie ik de bui al hangen. Wellicht toch maar overstappen naar een andere provider wat dit is gewoon niet netjes. grtz, Nicole |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 18-07-2011 11:10
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Heey Nicole, Ik zou dit afwachten, ik denkt dat het heel goed opgelost kan worden, en er kan helaas in een groot bedrijf wel eens het 1 en ander misgaan en nu gebeurd het jouw! ookal zullen ze bij Ziggo streven naar perfectie helaas lukt dat niet elke dag, ik heb ondertussen het mailtje eruit gegooid voor je, en nu maar hopen dat 1 van de medewerkers snel je aanspreekt ( ze doen dit zo spoedig mogelijk )om dit te onderzoeken voor je. Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Ziggo-WebCare_Simone |
Geplaatst op 20-07-2011 09:37
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 28 Lid sinds: 30-04-2010 |
Beste Nicole (NIVAWE), Ik vind het vervelend om te lezen dat uw ervaring met Ziggo zo is gelopen en zou graag willen kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor u. Als u mij uw postcode & huisnummer in een privé bericht zou willen sturen dan kan ik ermee aan de slag gaan. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sony Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongelooflijke slechte klantenservice!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Onbeschofte klantenservice | Klacht over Ziggo | : 2 | 27-06-2021 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
slechte compensatie Ziggo UPC | Klacht over Ziggo | : 4 | 02-01-2017 |