Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken
Overleg tussen Ziggo en de Consumentenbond
Jovel
Ziggo heeft binnen drie weken de achterstand bij de klantenservice opgelost. Dat heeft Ziggo toegezegd in een gesprek met de Consumentenbond. Daarnaast wordt specifiek gekeken naar de klachten die via het meldpunt zijn binnengekomen en heeft de bond gepleit voor financiële compensatie van die mensen die sinds de fusie problemen hebben ondervonden met de internet- of telefoniedienst. Daar komt Ziggo uiterlijk maandag 23 juni op terug. Bijna alle klachten (82%) zijn ontstaan na de fusie op 16 mei 2008. Rekeninghoudend met het aantal gebruikers per dienst zijn er verhoudingsgewijs veel internet- en telefonieklachten. De bereikbaarheid van de klantenservice laat zeer te wensen over: ruim 50% heeft langer dan 20 minuten in de wacht gestaan. 15% moest zelfs langer dan een uur wachten. Bovendien blijkt dat 61% van de klachten niet verholpen is en nog eens 15% slechts gedeeltelijk. Bijna 80% van de respondenten beoordeelt de informatievoorziening rond de fusie als slecht (29%) tot zeer slecht (49%).
Bron: De Consumentenbond en voor de volledige Analyses Ziggo Meldpunt PDF

Eerste opmerkingen van de kant van COAX NL
1) Grote vraag is, hoe en op welke manier wilt Ziggo deze achterstand weg werken, waar is het plan van aanpak om de operationele problemen op te lossen en de oplossingen blijvend te laten zijn ?
2) Als we weten dat het integratie project nog niet voor de helft is afgesloten, voorziet COAX NL, dat nog vele klanten van Ziggo nog een veel langere tijd last van de problemen zullen blijven houden.
3) Heeft de Consumentenbond, voorstellen gedaan, hoe een en ander financieel te compenseren? En welke criteria's moeten hiervoor gelden ?
4) COAX NL blijft gewoon nu ook als meldpunt waarbij gedupeerden Ziggo klanten terecht kunnen om hun klachten door te geven, en waar COAX NL een helpende hand is om de problemen op te kunnen lossen.

Bron: www.coax.nl

Edit Zippo; Link naar PDF klikbaar gemaakt.
Gewijzigd door Zippo op 18-06-2008 22:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overleg tussen Ziggo en de Consumentenbond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023