Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice een lachertje
kevboy09
Beste lezers,

Gisteren tussen 17:00 en 22:00 zou er een installatiemonteur komen om Alles-In-1 aan te sluiten en installeren. In die tijd is er geen monteur geweest. Vandaag om 8:05 gebeld met de klantenservice. Mevrouw vertelde dat er geen monteur langs kwam, omdat de HD-Recorder nog niet geleverd kon worden. De HD-Recorder kan binnen anderhalve week geleverd worden, terwijl de monteur pas 26 Augustus langs kan komen. We hebben het al ruim ander halve maand van te voren besteld. We hebben geen belletje gekregen dat het een later tijdstip zou worden. Mevrouw vertelde dat ze weinig bevoegdheden had om iets voor mij te betekenen. Doorverbinden wou mevrouw niet doen. Ik moest gewoon opnieuw bellen. Heb maar een afspraak laten zetten op 26 Augustus, in de hoop dat er dan wel iemand komt.

Ik ben nu bezig om een overstap te maken van KPN naar Ziggo. Gelukkig loopt mijn KPN abonnement tot 1 September, waardoor ik nog steeds Alles-In-1 van KPN kan gebruiken.

Klachtenbrief ook maar even ingediend, in de hoop dat ze er wat aan gaan doen. Dit noem ik nou niet echt een hartelijk welkom. Over het algemeen hoor ik dat Ziggo wel goede kwaliteit levert waardoor ik mijn keuze had gemaakt om naar Ziggo over te stappen.

Wat ik verwacht van Ziggo, op zijn minst 1 maand vergoeding, aangezien ik nu 1 maand betaal voor niks.

Consumenten die ook een overstap gaan maken naar Ziggo, houd je abonnement nog een maand extra, want het komt namelijk vaker voor. Zeker omdat nu die HD-Recorders niet snel leverbaar zijn.

Is bij elke provider de klantenservice zo slecht of heb ik gewoon weer het pech met het overstappen?

In ieder geval hoop ik z.s.m. meer informatie te krijgen over een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Kevin

Undertaker
Beste Kevin,

Balen dat dit heeft kunnen gebeuren, maar inderdaad die HD Recorders lopen als een trein op dit moment, en het is ook een aanbieding die bijna te mooi is om waar te zijn!

Wat ik wel even voor u kan doen is het Ziggo Webcare Team naar je bericht laten kijken, en dan kijken wat ze voor je kunnen betekenen in deze kwestie Smile
Dan hoop ik dat jij en Ziggo er samen uitkomen
Met vriendelijke groet, Undertaker

kevboy09
Beste Jeffrey,

Bedankt voor uw snelle reactie en antwoord.
Als u dat zou kunnen door sturen naar het Ziggo Webcare Team, graag.

Met vriendelijke groet,
Kevin

Undertaker
Heb ik al voor je gedaan, je zal er zo snel mogelijk antwoord op krijgen in dit topic Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker

Ziggo-WebCare_Alex
hallo kevboy09,

Allereerst onze excuses voor deze stroeve gang van zaken. Ik zou graag van je je postcode en huisnummer willen zodat ik het een en ander even na kan kijken.
Je mag de gegevens is een Privé bericht naar mij toe sturen.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare

kevboy09
Beste Alex,

Bedankt voor het zo snel contact opnemen.
Ik heb een privé bericht naar je gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Kevin

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice een lachertje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onbeschofte klantenservice Klacht over Ziggo : 2 27-06-2021
Klantenservice helpt niet, laatste poging Klacht over Ziggo : 5 27-03-2013
Klacht klantenservice ziggo Algemeen : 2 23-02-2013
Ziggo wil kwaliteit van klantenservice verbeteren met business analytics Ziggo nieuws : 4 11-07-2012
Terugkerende internetproblemen Ziggo zonder oplossing klantenservice / technische dienst Klacht over Ziggo : 8 30-01-2012