Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Pagina 1 van 2: 12
|
Geen ontvangst van alle TV kanalen van Ziggo
|
|
pat |
Geplaatst op 02-08-2011 19:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02-08-2011 |
Vandaag ( 2-8-2011) bij het aanzetten van de TV, blijkt dat ik maar een paar kanalen zoals b.v.Ned. 1 & 2 kan ontvangen. Bij verschillende andere kanalen krijg ik op het tv scherm de melding: E37-32 onbekende uitzending. Geen idee wat dit betekent. Zijn er momenteel andere mensen die momenteel dezelfde problemen hebben, ik woon in Capelle aan den IJssel. Telefonisch is Ziggo niet te breiken, bij elke poging hiertoe, krijg ik de mededeling: wij zijn niet te bereiken wegens de ernorme drukte. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-08-2011 22:29
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik heb even de vermelding van Ziggo op E37 copy paste gedaan. Dus no offence De meldingen E37, E48 of E52 worden veroorzaakt door geen of onvoldoende kabelsignaal. Om de oorzaak van deze melding te kunnen vinden is het erg belangrijk dat je de bekabeling in je huis goed controleert. 1. Is de televisiekabel goed aangesloten op het aansluitpunt? Is de bekabeling van goede kwaliteit? 2. Controleer of alle kabels goed zijn aangesloten. Raadpleeg hierbij de volgende handleidingen: Snel aan de slag met Digitale Televisie Installatie hoofdaansluiting 3. Heb je alle kabels en aansluitpunten gecontroleerd en is alles juist aangesloten? Bel in dit geval de Klantenservice. Overzicht E-meldingen |
|
|
Shanghai120 |
Geplaatst op 03-08-2011 10:41
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03-08-2011 |
Heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Alleen ontvangst Ned 1 & 2 en op de andere kanalen melding e37-32. Heb bekabeling in huis gecheckt en is in orde. Ook decoder gereset, maar heeft niets geholpen. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn? Storing bij Ziggo of kan ik zelf nog iets doen? Woon in omgeving Beverwijk. |
|
|
pat |
Geplaatst op 03-08-2011 11:09
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02-08-2011 |
Ik had dezelfde klachten, geen ontvangst op alle kanalen enz. Ik heb de digitale ontvanger niet gereset, maar naar menu gegaan en laten zoeken naar zenders. Dit lukte en nu heb ik weer al mijn zenders. Probeer het ook eens, succes Sterkte, |
|
|
filthyanimal |
Geplaatst op 03-08-2011 11:12
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03-08-2011 |
Ik heb ook sinds gisteren dezelfde foutmelding. Een maand geleden kwam het ook al eens voor maar toen loste het probleem zichzelf op binnen 24u. Ik ga er van uit dat de bekabeling etc. in orde is aangezien het 2 maanden gewerkt heeft en ik sindsdien niets met de kabels heb gedaan. Ik vind het ook toevallig dat meerdere mensen dit probleem op dezelfde dag krijgen. Weet iemand inmiddels wat het probleem is of hoe het opgelost kan worden? Gewijzigd door filthyanimal op 03-08-2011 11:14 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-08-2011 11:14
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Probeer antwoord 4 even uit. Laat je TV/decoder opnieuw zenders scannen. |
|
|
filthyanimal |
Geplaatst op 03-08-2011 11:22
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03-08-2011 |
Quote Was aan het typen toen antwoord 4 geplaatst werd... Het is gelukt, bedankt Pat. Toch zou ik willen weten waar het probleem vandaan kwam. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-08-2011 11:27
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Lijkt aannemelijk dat er wat kanalen verplaatst zijn i.v.m de aanstaande inperking van het analoga pakket, waardoor er meer ruimte voor het digitale deel op de kabel komt. Nog een oorzaak kan zijn, een aanpassing bij Ziggo omdat KPN met Digitenne z'n kanalen aangepast heeft. Daar is in het nabije verleden nabij en in Roosendaal de "pleuris" over uitgebroken. Verwacht niet dat welke ISP dan ook transparant wordt in z'n handelen, utopie |
|
|
filthyanimal |
Geplaatst op 03-08-2011 11:37
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03-08-2011 |
@Kobus1960 Ik begrijp het niet helemaal maar bedankt voor je uitleg van wat het probleem zou kunnen zijn. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-08-2011 12:04
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Er kan over de groene kabel, waar Ziggo gebruikt van maakt, die je huis binnen komt heel veel, dat was 32 x analoog, plm. 200 digitaal, 120 Mb internet en telefonie. Heb ik het nog niet over datgeen Ziggo er zelf nog mee zou kunnen doen, daar weet ik verder niets van. HD wordt/werd uitgezonden in een bepaalde compressie. We gaan meer en meer HD kanalen krijgen/kopen/huren, welke meer en meer ruimte nemen dan analoge kanalen. De analoge kijkers krijgen dus stap voor stap minder zenders tot dat het minimale (bij wet vastgelegd) van 15 zenders is bereikt. (vraag me niet welke). Er zijn laatstelijk wat analoge kanalen weggehaald waardoor er per 1 September meer zender HD kunnen worden uitgezonden. Om de verkregen ruimte goed te benutten worden dat soort zenders die HD gaan worden, een beetje opgeschoven om kwaliteit te behouden. Vandaar dat deze "storing" weleens voor kan komen. Komt dit nog eens voor, gewoon even je TV/Decoder laten scannen, verder niets aan de hand, het wordt alleen maar beter. Ik promoot Ziggo niet, geef alleen weer wat zij beweren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ontvangst van alle TV kanalen van Ziggo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Advertentie