obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Afspraak met Ziggo
Zippo
Binnenkort zit ik met Ziggo om de tafel. Tijdens dat gesprek wil ik graag zaken aandragen.
Te denken valt aan misstanden, maar ook tips en verbeteringen.

Wat ik zeker ter sprake zal brengen is de 'onmogelijkheid' voor een niet Ziggo klant om alleen digitale televisie aan te vragen.
Verder komt de wachttijd van de klanten service aan de orde, deze is weer behoorlijk opgelopen.
De uitslagen van de enquête worden gepresenteerd, zie resultaat tot nu toe hier, klik.

Bovenstaande zal ik nog updaten als me weer wat te binnen schiet, of als ik wat tegenkom op het forum.

Jullie input is ook belangrijk!

Geef in een antwoord post aan wat besproken moet worden.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.
 
kobus1960
Kan Ziggo webcare iets vaker langs komen op dit forum?

Kan Ziggo op de site vermelden dat door updates van Microsoft met name
Atheros WiFi drivers problemen veroorzaken, het niet aan Ziggo te wijten is
dat er draadloos problemen voorkomen?

Kan Ziggo beter de afspraken naar nieuwe klanten nakomen v.w.b. het langs-
komen van de bestelde monteur? Of dit in ieder geval beter monitoren en in
geval van niet kunnen komen dit laten weten aan die klanten? Mensen nemen
er vrij voor o.i.d.
 
Monteur_kees

Quote

kobus1960 schreef:

Kan Ziggo webcare iets vaker langs komen op dit forum?

Kan Ziggo op de site vermelden dat door updates van Microsoft met name
Atheros WiFi drivers problemen veroorzaken, het niet aan Ziggo te wijten is
dat er draadloos problemen voorkomen?

Kan Ziggo beter de afspraken naar nieuwe klanten nakomen v.w.b. het langs-
komen van de bestelde monteur? Of dit in ieder geval beter monitoren en in
geval van niet kunnen komen dit laten weten aan die klanten? Mensen nemen
er vrij voor o.i.d.



Ik probeer zo vaak mogelijk langs te komen op het forum
Maar ook ik moet soms een beetje slapen Cool
Punt 1 Wil ik wel met de collega`s bespreken
Punt 2 wordt al aan gewerkt
Smile
 
kobus1960
Jij bent er regelmatig, je hebt nog wat gewaardeerde collega's die
vaker langskwamen, dat gaf met grote regelmaat duidelijkheid.
We waarderen jouw inzet, ik bedoelde je collega's, die zien we de
laatste tijd minder, en slaap is heilig, ik werk ook in 7 x 24. Wink

Edit; Het gaat er hier om wat Zippo met Ziggo kan bespreken, het is
te waarderen dat je Ziggo uit de wind wil houden, zou'k niet doen.
Laat Zippo maar schuiven in z'n gesprekken met de ISP's

Edit2; waarde collega,je noemde iemand openbaar bij voornaam,is tegen onze afspraak in.......Pfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 23-08-2011 02:14
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afspraak met Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 2 20-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 18 24-04-2019
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk : 2 08-02-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018