Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Ziggo Internet erg langzaam
|
|
eugtheelen |
Geplaatst op 22-08-2011 22:19
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-08-2011 |
Ik heb sinds vorige week Ziggo en had voorheen ADSDL van KPN/Hetnet, waar ik nooit problemen heb gehand. Sinds Ziggo het probleem van zeer langzaam ladende pagina's, echt verschrikkelijk irritant. Sommige sites duurt wel minuten voor die geladen zijn, als dit al lukt. Heb het nieuwste modem van Ziggo met de ingebouwde router. Maak gebruik van wireless verbinding met mijn PC en laptop en op alle apparaten een langzame verbinding. Wie weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen ? Ligt dit aan mijn software (virusscanner ??). Ben benieuwd. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 22-08-2011 22:57
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Haal eerst eens de spanning van het modem, wacht een paar tellen en spanning er weer op, dit wil vaak helpen na de registratie van het modem. Werk je alleen draadloos of ook bedraad met een pc? Zo niet, probeer het even met een pc bedraad. |
|
|
eugtheelen |
Geplaatst op 22-08-2011 23:01
|
Quote kobus1960 schreef: Helaas dat helpt niet, was al geprobeerd, maar zonder resultaat werk alleen wireless. Haal eerst eens de spanning van het modem, wacht een paar tellen en spanning er weer op, dit wil vaak helpen na de registratie van het modem. Werk je alleen draadloos of ook bedraad met een pc? Zo niet, probeer het even met een pc bedraad. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 22-08-2011 23:08
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Probeer het even bedraad uit om e.e.a. uit te sluiten. |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 23-08-2011 00:38
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Dit kan verschillende oorzaken hebben kijk eens wat bijvoorbeeld de verbindingssnelheid van de dongle is geef anders via een PB postcode en huis nummer dan kan ik het modem voor u uitlezen MVG, Piotje Quote eugtheelen schreef: Ik heb sinds vorige week Ziggo en had voorheen ADSDL van KPN/Hetnet, waar ik nooit problemen heb gehand. Sinds Ziggo het probleem van zeer langzaam ladende pagina's, echt verschrikkelijk irritant. Sommige sites duurt wel minuten voor die geladen zijn, als dit al lukt. Heb het nieuwste modem van Ziggo met de ingebouwde router. Maak gebruik van wireless verbinding met mijn PC en laptop en op alle apparaten een langzame verbinding. Wie weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen ? Ligt dit aan mijn software (virusscanner ??). Ben benieuwd. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 23-08-2011 01:12
|
Zitten er Atheros WiFi adapters in die apparaten en heb je kort geleden een update van Microsoft gepakt? 10 tegen 1 dat die updates je drivers overhoop hebben gegooid. Bekend maar niet erkend probleem. Even in apparaatbeheer kijken naar het type adapter, en drivers pakken. Alternate (ik val in herhaling ![]() |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 23-08-2011 10:35
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Voor vele drivers van Atheros ga je naar http://www.atheros.cz
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
eugtheelen |
Geplaatst op 23-08-2011 21:12
|
Quote piotje schreef: Dit kan verschillende oorzaken hebben kijk eens wat bijvoorbeeld de verbindingssnelheid van de dongle is geef anders via een PB postcode en huis nummer dan kan ik het modem voor u uitlezen MVG, Piotje Hallo, Wat bedoel je met dongle ? postcode = 6082 AS huisnummer = 8a dank alvast. Eugene Quote eugtheelen schreef: Ik heb sinds vorige week Ziggo en had voorheen ADSDL van KPN/Hetnet, waar ik nooit problemen heb gehand. Sinds Ziggo het probleem van zeer langzaam ladende pagina's, echt verschrikkelijk irritant. Sommige sites duurt wel minuten voor die geladen zijn, als dit al lukt. Heb het nieuwste modem van Ziggo met de ingebouwde router. Maak gebruik van wireless verbinding met mijn PC en laptop en op alle apparaten een langzame verbinding. Wie weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen ? Ligt dit aan mijn software (virusscanner ??). Ben benieuwd. |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 23-08-2011 22:14
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Je signalen van het modem zijn in orde geen waardes te zien die de snelheid zouden kunnen beinvloeden LET OP dit zijn niet waardes van de wifi verbinding de waardes van wifi zijn behoorlijk beinvloedbaar de opstelling ten opzichte van de router, De plaats waar de router staat ( meterkast / woonkamer ) externe factoren zoals andere draadloze apparatuur die ook op 2,4 Ghz werken Daarom zal ziggo ook altijd eerst vragen om te testen met een kabel en niet draadloos dongle is een wifi usb stick -------------------------------------------------------------------------------------- waardes van de router realtime Wifi N-Mode (Realtime CM) Aan Wifi Kanaal (Realtime CM) auto Wifi Frequentie (Realtime CM) 2.4 Ghz Wifi snelheid van langzaamste adapter (Realtime CM) 54 Mbit M.v.g, Piotje Gewijzigd door Monteur_kees op 23-08-2011 22:21 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
eugtheelen |
Geplaatst op 24-08-2011 23:10
|
Ha Piotje, Dank voor de hulp en snelle actie, maar helaas schiet ik hier niets mee op. Ik had hiervoor ADSL van KNP/Hetnet en ben naar Ziggo gegaan omdat de snelheid daar hoger lag. Heb nooit geen problemen gehad met de ADSL verbinding en alle toestellen zijn draadloos verbonden via mijn eigen modem/router, dat werkte prima. Nu is het echt een zooitje, het duurt minuten voor een site is geopend, soms lukt dit zelfs niet. Te pas en te onpas wordt de verbinding verbroken, zeker als er meerdere sites naast elkaar openstaan. Het modem is geplaatst in de meterkast en is op nog geen 10m afstand van mijn PC, die draadloos verbinding maakt. Ook de laptop heeft hetzelfde probleem, al ben ik vlabij het modem. Hoe kan ik dit oplossen of is de enige oplossing terug te gaan naar mijn vorige provider en weer mijn eigen modem/router (Linksys/cisco WAG160N) gebruiken ? Als u enige hulp kunt bieden zou geweldig zijn, ben echt radeloos en vreselijk teleurgesteld dat ik deze stap naar Ziggo heb gemaakt (Alles in 1 plus). Alvast bedankt, Eugene Gewijzigd door kobus1960 op 24-08-2011 23:31 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internet erg langzaam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |