obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
interactief inactief
harrry
Heb sinds 2 maanden interactief Alles-in-een Plus. Geinstalleerd door monteur. Vanaf het begin weigeren functies als On demand, gemist,e.d. iets te doen. Zoekfunctie werkt evenmin. Kreeg melding; netwerkfout.
Opnieuw monteur langs geweest. Uiteindelijke diagnose: Cisco kapot. Opgestuurd. teruggekregen met mededeling: geen defect gevonden. Opnieuw gepoogd interactieve functies aan de praat te krijgen. Krijg nu melding: serverfout.
Op helpdesk weten ze dat het een regionale storing is: overigens wordt die nergens gemeld.Mag over een aantal weken terugbellen.
Heeft iemand een idee wat ik zelf zou kunnen doen?

harrry
 
kobus1960
1 September afwachten, de dag van de grote omslag bij Ziggo.
Als het goed is heb je reeds een folder in bus met de nieuwe kanaalindelingen.
Zodra die kanalen allemaal werken, morgen dus, zou alles goed moeten werken.
Feit is wel dat hier groot op ingezet wordt door Ziggo, ze willen de koppositie in NL.

Dat dit niet lekker naar de klant of op hun site weergegeven wordt, heb je gelijk in.
 
Monteur_kees
links zit een led lampje
brand deze of knippert deze ?????




Quote

harrry schreef:

Heb sinds 2 maanden interactief Alles-in-een Plus. Geinstalleerd door monteur. Vanaf het begin weigeren functies als On demand, gemist,e.d. iets te doen. Zoekfunctie werkt evenmin. Kreeg melding; netwerkfout.
Opnieuw monteur langs geweest. Uiteindelijke diagnose: Cisco kapot. Opgestuurd. teruggekregen met mededeling: geen defect gevonden. Opnieuw gepoogd interactieve functies aan de praat te krijgen. Krijg nu melding: serverfout.
Op helpdesk weten ze dat het een regionale storing is: overigens wordt die nergens gemeld.Mag over een aantal weken terugbellen.
Heeft iemand een idee wat ik zelf zou kunnen doen?

harrry

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
harrry
lampje knippert niet, staus installatie geeft aan dat het geinstalleerd is, heb zelf het idee dat signaal sterkte 57% te zwak is, maar weet niet of dat de oorzaak zou kunnen zijn. Krijg bij herinstallatie de melding dat het IP adres for the given hostname niet gevonden kan worden, kortom?

Harrry

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 31 2011 13:05:50:
Kabellengte van hoofdaansluitpunt naar breedbandversterker 50 cm. van versterker naar modem 50 cm, van van versterker naar wandcontactdoos in woonkamer 4 meter, van wandcontactdoos naar interactieftev recorder 15 meter Laatste kabel zelf aangelegd, 70dB, gamma.Fout?

Harrry
Gewijzigd door harrry op 31-08-2011 13:05
 
Undertaker
in mijn ogen is dat best een behoorlijk eind, en dan ook nog eens een aantal verstekpunten. zou heel goed kunnen dat het daarom zwakker signaal geeft. maarja dat is vrij moeilijk zo te zien, kan ook aan de aansluitingen in de coax kabel ( mannetje en Vrouwtje ) zijn, of een kern breuk. hele kleine dingen kunnen grote problemen geven.
Gewijzigd door Undertaker op 31-08-2011 13:35
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960
Dat is echt een megaprobleem op een forum als deze.
Wij kunnen niet in huizen kijken, aansluitingen zien enz.
Het vervelende is, en dat klinkt arrogant. Het is in negen
van de tien gevallen een foute stekker, kabelbreukje (kern),
hele simpele instelling, schakelfoutje. Maar dat moet je zien
om iemand snel te kunnen helpen, da's hier eenmaal niet
mogelijk. Dit is geen aanval o.i.d., maar als iets niet werkt
is een frisse blik vaak de oplossing, zelf ga je zoeken en zoeken.
Ook ik maak me daar schuldig aan. Pfft
 
jdg
Ik heb hetzelfde probleem (inmiddels nieuwe cisco 8485 ontvangen) maar bij mij knipperde het lampje op cisco wel en op de nieuwe dus ook weer. Zag gisteren toevallig dat de coax op de 'rf bypass' zit aangesloten en niets op de 'cable in'.... Alles werkt behalve 'uitzending gemist' en dergelijke.
Zou het hieraan kunnen liggen.....??
 
Monteur_kees
Yep dat is het probleem

als er niets op de cable in zit zal hij niet gaan werken



Quote

jdg schreef:

Ik heb hetzelfde probleem (inmiddels nieuwe cisco 8485 ontvangen) maar bij mij knipperde het lampje op cisco wel en op de nieuwe dus ook weer. Zag gisteren toevallig dat de coax op de 'rf bypass' zit aangesloten en niets op de 'cable in'.... Alles werkt behalve 'uitzending gemist' en dergelijke.
Zou het hieraan kunnen liggen.....??

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
jdg
Maar waarom doet de rest het dan wel?
 
Monteur_kees
Waarschijnlijk om dat het om een loopthrough gaat die bi-directioneel is ( sorry vaktermen )

Er zal wel wat signaal in je decoder komen maar er kan niets uit om dat het heen en weer verkeer door de cable-in ingang gaat

cable in is namelijk een in/out poort

de enige juiste manier om het werkend te krijgen

is aop ----- fra75/n ------- decoder in




Quote

jdg schreef:

Maar waarom doet de rest het dan wel?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactief inactief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interactief werkt niet na update Storing : 11 28-01-2014
Nieuw interactief platform Ziggo in aantocht Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 02-12-2012
Maak je Humax ontvanger interactief via de TV portal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-05-2012
humax interactief na update Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 30-11-2011
Problemen Samsung smt-H3102 met interactief Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 07-10-2010
Advertentie