obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Nieuw interactief platform Ziggo in aantocht
Zippo
Ziggo gaat nog voor het einde van 2012 haar nieuw interactief platform aan al haar abonnees aanbieden. De gebruikerstest bevindt zich op dit moment in een afrondend stadium.

Ziggo kondigde vorig jaar aan dat men een deel van de door haar klanten gebruikte kabeldecoders via een firmware-update interactief gaat maken. Tijdens de broadcastbeurs IBC – die in september in Amsterdam plaatsvond – werd duidelijk dat Ziggo hiervoor het virtuele set-top platform CloudTV van ActiveVideo Networks ging gebruiken.
Voor 2013 beschikbaar
Ziggo zegt bij monde van woordvoerder Martijn Jonker dat men ervan uitgaat dat voor het einde van deze maand het nieuwe interactieve platform voor alle abonnees van Ziggo bruikbaar is. Abonnees moeten dan wel over een Humax-kabeldecoder van de modellen 5100C, 5200C en 5300C beschikken. Daarnaast dienen zij over een USB-wifi dongle te beschikken en dient men deze kabeldecoder van de nieuwste firmware te voorzien. Er is ook een gebruikerstest met de Samsung 7140 kabeldecoder. Het is nog niet bekend of gebruikers van deze kabeldecoder nog dit jaar officieel van het interactieve platform gebruik kunnen maken.

Lees verder: TotaalTV
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
En weer een totaal onzinnig iets.
Waarom maken ze nou niet eerst de kwaliteit in heel Nederland perfect alvorens ze gaan klooien met interactieve troep die punt 1 een berg geld extra kost en punt 2 extra bandbreedte kost, iets waarvan velen roepen dat ze dat voor internet nodig hebben omdat ze toch al een waardeloze verbinding hebben.
Ik zweer bij Ziggo maar deze ontwikkeling vind ik totale onzin !
Een heel groot gedeelte van de abonnees hebben nog steeds niet de kwaliteit of snelheid welke hen beloofd wordt en dan gaan ze zoiets flikken.
Ik heb hier geen goed woord voor over, sorry.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw interactief platform Ziggo in aantocht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie