Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Frequentie werkt niet
Kenzo
Ik heb op de slaapkamer een humax ir-fox c decorder staan. Als ik frequentie in geef die Ziggo geeft voor regio 9403 geldt:

369000

dan kan hij geen enkele zender vinden.

als ik bijv. de frequentie

658000 ingeeft, kan hij wel een groot aantal zenders vinden.

ik snap er niets van. ik heb nu een versterker er tussen gezet en ik kan wel een groot aantal zenders kijken, maar nog steeds niet op de frequentie: 369000.

hoe kan dat?

ik heb in de huiskamer ook een digitale hd recorder en die werkt perfect en wel op de 369000 frequentie.

groeten en bedankt.

ruud

kobus1960
Mischien wel een hele rare vraag.
Zit er in die 2e decoder een geactiveerde smartcard van Ziggo??

Kenzo
deze smartcard is geactiveerd. al meerdere jaren werkte de card zonder problemen. in een andere kamer met tv aansluiting werkt alles goed.

kobus1960
Dan moet toch door wat wisselen te achterhalen zijn wat hier defect is. Wink

veloci
De installatie van een dtv ontvanger is onafhankelijk van welke of dat er uberhaubt een smartcard zit. Maar je moet dan natuurlijk naast de frequentie ook het juiste netwerknummer / network ID invullen.
Als dat is gecontroleerd kun je natuurlijk de ontvanger op de locatie waar de tv wel goed werkt kunnen aansluiten om te kijken of dat wel werkt en dus achterkomen of er een storing op de kabel zit.

kobus1960

deze smartcard is geactiveerd. al meerdere jaren werkte de card zonder problemen. in een andere kamer met tv aansluiting werkt alles goed.

Wink

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Frequentie werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020