obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
17 Dagen geen internet, televisie en telefoon want Ziggo is druk
11844463
Furieus, teleurgesteld, ontgoocheld en vooral het gevoel 'in de zeik genomen te worden door' Ziggo!
Sinds Zondagochtend jl. heb ik geen internet, geen televisie en telefoon verbindingen meer van mijn duren Alles-in-1 abonnement van Ziggo. Om 10.00 heb ik de eerste keer gebeld naar de Ziggo klantenservice en daarbij via de mobiele telefoon het volle pond betaald, want ja gratis bellen kan alleen als je telefoon thuis het ook doet...
De eerste medewerker die ik sprak wist mij te vertellen dat er een storing was in mijn gebied en dat dit zsm verholpen zou worden. Om 19.00 was er nog steeds geen televisie, geen internet en geen telefoon dus heb ik opnieuw gebeld. Medewerker nummer 2 vertelde mij dat er inderdaad een storing was geweest maar niet in mijn gebied....
Hij stelde voor enkele zaken te controleren en mij dan terug te bellen, want via een mobiele telefoon was wel duur.
Toen ik om 20.30 nog steeds niks had vernomen heb ik opnieuw zelf contact opgenomen met Ziggo. Medewerker nummer 3 (na zeker 10 mins in de wacht)vertelde mij dat er geen notitie was gemaakt over terug bellen, dat er geen storing was in mijn gebied dus dat het exclusief aan mijn verbinding zou liggen. De oplossing: een Ziggo monteur.
En uiteraard zijn de Ziggo monteurs zeer druk bezet en was er pas een mogelijkheid om langs te komen op 3 Oktober. Nu werk ik, net als de meesten van ons doordeweeks, ik werk vanuit huis of op kantoor in Amsterdam. zonder internet is het voor mij onmogelijk om thuis te werken dus zou ik op 3 Oktober een vrije dag moeten opnemen voor een monteur.
Gelukkig voor mij (en voor Ziggo?) ben ik op woensdagen vrij dus dan zou deze monteur op 5 Oktober (na 17 dagen geen internet, telefoon, tv) langs kunnen komen.

Hoe Ziggo hiervoor gaat compenseren? Nadat (!!) de monteur is langs geweest mag ik opnieuw telefonisch contact opnemen om mijn klacht in te dienen (zo vernam ik vandaag van de Ziggo klantenservice) en dan kan ik gecompenseerd worden. Of Ziggo ook van plan is benzinekosten, die ik nu moet maken omdat ik naar kantoor moet om te werken en niet thuis kan werken, te vergoeden dat zal dan niet.
Oh, medewerker nummer 5 stelde ook voor dat ik online (!!!) een klachtenformulier zou invullen of dat ik schriftelijk (!!) contact op zou nemen.

Om geen kans over te slaan om Ziggo kenbaar te maken dat ik zeer ontevreden ben heb ik een computer met internet opgezocht en heb ik een online formulier ingevuld. Het scherm na verzending vertelde mij dat de verwerking van mijn klacht langer gaat duren dan ik van Ziggo verwacht....

Dan vraag ik me toch af of er een zeer prangend tekort is aan medewerkers bij Ziggo klantenservice, monteurs, webcare, email beantwoorders of dat het echt zo'n ruk-bedrijf is dat ze de klachtenstroom niet aankunnen.
Voor beide gevallen geldt dat Ziggo nog eens goed in kaart moet brengen hoe zij omgaat met haar klanten en wat service nu eigenlijk betekent....


Was getekend,

Een op-korte-termijn ex-abonnee van Ziggo
 
kobus1960
Doorgezet naar Ziggo Webcare, in de hoop dat je wat afgekoeld bent voor
je naar hen reageert, duurt alleen maar langer, Normale toon doet heel veel.
 
11844463
Bedankt Kobus1960
 
Ziggo-WebCare_Julius
Geachte 11844463,

Onze excuses dat onze dienstverlening niet is zoals je van ons verwacht.

Je hebt inmiddels PB ontvangen. We gaan kijken wat we nog voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Julius, Ziggo Webcare
Ziggo Webcare.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '17 Dagen geen internet, televisie en telefoon want Ziggo is druk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie