obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Al een jaar bij ziggo waarvan de helft met klachten
Ingriderkelens
Al een jaar bij ziggo en nu alweer voor de vierde keer meer dan een week geen tv internet en telefoon kortom terug naar de ram tam echt zwaar ontevreden over de behandeling van klachten !!!!!!! Waarom ben ik als tevreden KPN gebruiker weg gegaan bij deze zeer betrouwbare firma zonder klachten nu lever ik regelmatigijn vrije tijd in om met mijn dure mob te bellen met ziggo ben ik afhankelijk van mijn I phone die ik maar heb aangeschaft om bereikbaar te zijn een zeeeeeer teleurgestelde ziggo klant het is dat ik zoveel in die NIET werkende apparatuur van ziggo heb geïnvesteerd anders was ik naar KPN teruggekropen
 
MisterSenseo
Veel geluk bij je nieuwe provider,waar je deze tekst kunt plakken,je hoeft alleen de namen te veranderen.....................of gaan we nu de toon veranderen,ga je ons iets meer vertellen,zodat we je misschien kunnen helpen zodat je een tevreden Ziggo abonnee zult worden ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ingriderkelens
Tja het hele verhaal is een beetje veel maar. Op dit moment heb ik geen telefoon internet en tv pas as woensdag kan er een monteur komen ik ben niet bereikbaar voor mijn klanten ik heb een schoonheidsverzorgingsbedrijf ... Mijn zoon heeft het internet nodig voor school als ik woensdag weer kan bellen en internetten zit ik anderhalve week zonder verbinding en dit is helaas niet de eerste keer vandaar mijn frustratie met name als je belt met ziggo de wachttijden en als je dan doorverbonden wordt is regelmatig de verbinding verbroken en kan je weer opnieuw gaan bellen
 
kobus1960
Heb je een Ziggo zakelijk account?
Zo niet, is dat niet echt handig met een bedrijf.......
Zo wel, blijft Ziggo zwaar in gebreke. Wink

Met een zakelijk account komt dit niet voor,
daar betaal je meer, maar heb je ook een veel
snellere service. Als particulier sluit je aan in
de eventuele rij.
 
Ingriderkelens
Ik heb geen zakelijk account gebruik het internet ook Prive helaas heeft niemand mij hier nog op geattendeerd ....... Gavals ik weer telefoon heb gelijk bellen of het percinternet regelen zo op mijn I phone is dat wat duur en onhandig toch vind ik het voor een particulier ook geen service vooral als ik kijk naar het verloop van afgelopen jaar bij elkaar toch aardig wat maande zonder internet en telefoon ..........
 
kobus1960
Of naar een zakelijk abbo overstappen, of naar een andere provider
zou ik zeggen. Neem ook daar een zakelijk abbo, dan is de service
binnen een vastgesteld aantal uren. Moet je echt doen als ondernemer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een jaar bij ziggo waarvan de helft met klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie