obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
ubee modem : Synology NAS kan niet "naar buiten"
JeroenR
Sinds enkele dagen ubee modem in gebruik. Vandaag geprobeerd via Synology disk station een bittorrent download te doen. Synology lijkt geen verbinding naar buiten te krijgen. Vast een instelling die ik nog in het modem moet aanpassen. Iemand een idee van hoe/waar?

Dank je wel.
 
kobus1960
Zet even in het tabblad firewall alles uit en probeer het weer.
Werkt het, dan alleen firewall aanzetten, IP flood uitlaten!!
Heb je er zelf nog een router tussen zitten (aan te bevelen)
Alles uitgooien en laten.
 
JeroenR
Kobus, dank voor het antwoord.

Het probleem werd veroorzaakt doordat ik de Synology een vast IP-adres had gegeven dat buiten de standaard range van de ubee router viel. Ik heb de IP-range van de router aangepast, de Synology geconfigureerd voor DHCP en op de ubee de Synology alsnog een satisch IP-adres gegeven op basis van mac-adres.
Firewall op ubee kan aan blijven staan.
 
kobus1960
Mooi, da's ook weer opgelost. Dus nu 3 firewalls?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee modem : Synology NAS kan niet "naar buiten"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 1 01-05-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie