obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo zakelijk telefooncentrale
robfotograaf
Beste forumleden,
Heb gezocht op internet maar kon mijn vraag niet vinden.
Ik wil graag overstappen naar ziggo zakelijk. (heb zaak aan huis)
Nu gebruik ik isdn van kpn met een isdn telefooncentrale van siemens met siemens dect telefoons.
Heb nu een prive en een zakelijk nummer die ik via de telefooncentrale siemens gigaset sx 255 isdn heb geprogameerd dat zowel zakelijk als prive inkomende gesprekken op alle 4 de dect telefoon binnenkomen en waar ik aan kan zien of ze zakelijk of het prive nummer hebben gekozen met nummerweergave.
Nu heb ik begrepen dat mijn huidige isdn siemens centrale niet meer bruikbaar is en ik een analoge centrale nodig heb en fsk ondersteund, datheb gelezen op internet met fsk(clip) herkenning.
Mijn zaak ligt aan privewoning vast doch heb nu wel een siemens dect repeater omdat de afstand(muren) te groot is voor goede ontvangst op de zaak.
Ik zoek dus een telefooncentrale die ik kan aansluiten op het modem van ziggo voor 2 lijnen en die de siemens dect telefoons herkent met behoud van de repeater.
Wie heeft suggestie's
Albast bedankt,

Rob
 
kobus1960
We hebben hier Piotje rondhuppelen op dit forum, die is technische man
van Ziggo, ik denk dat hij hierop komt reageren, even geduld dus. Wink
Mocht je dat geduld niet hebben, Ziggo bellen op de klantenservice en
vragen naar de desk voor zakelijke aansluitingen. Daar zitten mensen die
je zouden moet kunnen antwoorden. Ik zou even op Piotje wachten.
 
Puma
Je zou voor de DX800 kunnen gaan. Dit is een hybride toestel welk niet alleen ISDN + analoog ondersteund, maar daarnaast ook GSM gesprekken kan afhandelen met behulp van Bluetooth en tevens ondersteuning heeft voor VOIP.

Hier heb je de specificaties en eventueel een webshop die ik snel heb opgezocht:

http://gigaset.com/be/nl/product/GIGA...INONE.html

http://www.decttelefoonshop.nl/produc...-isdn.html
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo zakelijk telefooncentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie