Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
mijnziggo: kan gegevens niet wijzigen
|
|
hbotman |
Geplaatst op 28-10-2011 12:30
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28-10-2011 |
Hallo, Ik kan inloggen op Mijnziggo en kan mijn gegevens zien. Ik heb afgelopen zomer mijn banknummer gewijzigd, maar dat is niet doorgekomen. Nu zag ik dat mijn vaste nummer ontbrak, dat wilde ik toevoegen, maar dat kan niet, 'We hebben dit account niet gevonden.' Nu was ik al aan de telefoon met de helpdesk ivm een storing, maar zij konden dit niet oplossen, dat moest de afdelingen 'wijzigingen' doen. Dus die gebeld. Maar nee, die konden dat niet oplossen, dat moest de technische dienst doen. Dus maar weer bellen.. Helaas, 'te druk, probeert u het later nog eens' Vreemd genoeg, staat er in mijnziggo nu wel mijn nieuwe banknummer en ook mijn mobiele nummer, maar de callcenter medewerkers zien op hun scherm een leeg veld bij mobiel nummer en nog mijn oude banknummer... |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-10-2011 13:01
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik denk dat je even geduld moet hebben, soms is het ene systeem vlotter dan de ander. Als jij alles in mijn Ziggo kan zien en het klopt, dan kan het zomaar zijn dat het callcenter nog de oude gegevens op een andere server ziet. Probeer het morgen of maandag, of je storing moet al bar zijn, dan vanmiddag. |
|
|
hbotman |
Geplaatst op 28-10-2011 13:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28-10-2011 |
tsja, Mijn rekeningnummer had ik in AUGUSTUS al gewijzigd. Hoeveel tijd heeft dat interne systeem nodig? Bovendien is nu het probleem dat ik helemaal geen wijzigingen door kan voeren. Ik krijg gewoon een foutmelding. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-10-2011 13:27
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Sorry, ik ben niet van Ziggo zelf, daar klagen dus. |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 28-10-2011 17:44
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote hbotman schreef: tsja, Mijn rekeningnummer had ik in AUGUSTUS al gewijzigd. Hoeveel tijd heeft dat interne systeem nodig? Bovendien is nu het probleem dat ik helemaal geen wijzigingen door kan voeren. Ik krijg gewoon een foutmelding. Zulke administratieve futiliteiten kunnen wel meer dan jaar in het systeem van Ziggo ronddwalen. (uit eigen ervaring). Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijnziggo: kan gegevens niet wijzigen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
wijzigen wachtwoord email adres | Algemeen | : 6 | 11-01-2020 |
Advertentie