obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
mijnziggo: kan gegevens niet wijzigen
hbotman
Hallo,

Ik kan inloggen op Mijnziggo en kan mijn gegevens zien. Ik heb afgelopen zomer mijn banknummer gewijzigd, maar dat is niet doorgekomen. Nu zag ik dat mijn vaste nummer ontbrak, dat wilde ik toevoegen, maar dat kan niet, 'We hebben dit account niet gevonden.'

Nu was ik al aan de telefoon met de helpdesk ivm een storing, maar zij konden dit niet oplossen, dat moest de afdelingen 'wijzigingen' doen. Dus die gebeld. Maar nee, die konden dat niet oplossen, dat moest de technische dienst doen. Dus maar weer bellen.. Helaas, 'te druk, probeert u het later nog eens'

Vreemd genoeg, staat er in mijnziggo nu wel mijn nieuwe banknummer en ook mijn mobiele nummer, maar de callcenter medewerkers zien op hun scherm een leeg veld bij mobiel nummer en nog mijn oude banknummer...
 
kobus1960
Ik denk dat je even geduld moet hebben, soms is het ene systeem vlotter
dan de ander. Als jij alles in mijn Ziggo kan zien en het klopt, dan kan het
zomaar zijn dat het callcenter nog de oude gegevens op een andere server
ziet. Probeer het morgen of maandag, of je storing moet al bar zijn, dan
vanmiddag.
 
hbotman
tsja,

Mijn rekeningnummer had ik in AUGUSTUS al gewijzigd. Hoeveel tijd heeft dat interne systeem nodig?
Bovendien is nu het probleem dat ik helemaal geen wijzigingen door kan voeren. Ik krijg gewoon een foutmelding.
 
kobus1960
Sorry, ik ben niet van Ziggo zelf, daar klagen dus.
 
kezeltje

Quote

hbotman schreef:

tsja,

Mijn rekeningnummer had ik in AUGUSTUS al gewijzigd. Hoeveel tijd heeft dat interne systeem nodig?
Bovendien is nu het probleem dat ik helemaal geen wijzigingen door kan voeren. Ik krijg gewoon een foutmelding.


Zulke administratieve futiliteiten kunnen wel meer dan jaar in het systeem van Ziggo ronddwalen.
(uit eigen ervaring).

Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijnziggo: kan gegevens niet wijzigen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Advertentie