obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco valt regelmatig bij Ziggo uit
ft
Cisco digitale hd recorder en tv ontvanger valt met regelmaat uit; soms 2 keren per avond, soms 4, soms niet. Vervelend feit is dat na diverse keren bellen ze toegaven dat het aan de software lag bij Ziggo en dat hieraan gewerkt werd. Nu, 3 maanden later, valt het nog steeds uit. Ik wil weten wie dit probleem nog meer heeft, te meer omdat Ziggo aangaf dat er veel meer klachten waren. Doel; wil met een groep klagers Ziggo dwingen dit zsm op te lossen.
 
MisterSenseo
Ja hoor,ga jij Ziggo maar dwingen.
Goeie zet,7 minuten lid van ons forum en dan zo'n bericht plaatsen,daar bereik je wel wat mee.
Niet dus.
Het probleem is inderdaad bekend bij Ziggo en er is al een paar weken nieuwe software online op het Ziggo netwerk.
Haal de stroom voor in ieder geval een half uur van je Cisco af,stel je Cisco helemaal terug naar fabrieksinstellingen,zoek opnieuw je zenders en stel je eigen voorkeuren opnieuw in en kijk dan wat hij doet,als het goed is heb je het daarmee verholpen.
Zo niet,check dan je bekabeling,sluit de boel eventueel volgens de tekening aan,welke je vindt in het .pdf bestand "interactieve tv" ( halverwege de tekening ) in mijn onderschrift,check je stekkers op corrosie en/of foute danwel slechte contacten.knip desnoods van alle kabels aan het uiteinde 1 cm af,monteer de stekkers weer correct aan de kabels.

We horen graag of dit de oplossing was,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

ft schreef:

Cisco digitale hd recorder en tv ontvanger valt met regelmaat uit; soms 2 keren per avond, soms 4, soms niet. Vervelend feit is dat na diverse keren bellen ze toegaven dat het aan de software lag bij Ziggo en dat hieraan gewerkt werd. Nu, 3 maanden later, valt het nog steeds uit. Ik wil weten wie dit probleem nog meer heeft, te meer omdat Ziggo aangaf dat er veel meer klachten waren. Doel; wil met een groep klagers Ziggo dwingen dit zsm op te lossen.


Wat bedoel je precies met uitvallen? Wat gebeurd er? Wordt het beeld zwart en/of branden er dan geen lampjes meer op de voorkant?
Ziggo WebCare Jelle
 
hreuvekamp
Ik heb precies hetzelfde: elke avond gaat mijn decoder minimaal 1 x herstarten. Heb verschilende HDMI kabels geprobeerd, maar helaas tot nu toe zonder resultaat. Heb sinds kort een nieuwe TV, en het het nu zowel bij mijn oude als mijn nieuwe TV gehad.
Decoder staat gewoon vrij, dus de warmte kan gewoon weg.
 
kobus1960
Start even een nieuw topic, een oud topic "omhoog schoppen" geeft
in de praktijk geen resultaat.
 
kobus1960
Even de spanning eraf, Cisco start opnieuw op en indien nodig krijg
je automatisch de nieuwe firmware. Dit werkt eenmaal zo bij Ziggo.
Je eigen gemaakte instellingen gaan hiermee NIET verloren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco valt regelmatig bij Ziggo uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie