obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Is ziggo achterlijk geworden?
sausje
Waarom komen ze opeens op het idee om al hun klanten wireless te geven?
Ik woon in een flat, ongeveer 9 maanden geleden was ik zo goed als de enigste met wireless hier, nu door deze actie zijn er 12!!! bij gekomen. (natuurlijk niet allemaal van ziggo maar een hoop wel.)

Hoe fucking achterlijk kunnen ze zijn om dit te doen?
Het ergste is dat ze ALLEMAAL op de 2.4GHz band zitten en de kanalen zijn gewoon random ingesteld..
Er zijn dus hier nu 9 54mbit, 2 144mbit en 2 300mbit actieve SSID's met allemaal overlappende kanalen..
Het ergste is dat de 300mbit 4 kanalen nodig heeft om zijn snelheid te kunnen halen.
Nu door deze bullshit haal ik dus maximaal maar rond de 40mbit (en kom niet met bullshit dat dat genoeg is voor wireless, ik betaal voor 120mbit internet en 1gigabit intranet)

Maar wat ik dus niet begrijp is hoe achterlijk ze kunnen zijn om al deze modems af te leveren zonder dat iemand deze komt instellen zodat die zich niet kruist met de rest van de buurt.
 
kobus1960
Dat geldt voor KPN, Tele2, Ziggo, en noem alle ISP's maar op, leveren allen
WiFi modems en/of routers, dus iedereen is nu achterlijk? Ga na 5 Ghz, dan
heb je er geen last van, simpel toch. Iedereen heeft recht op WiFi, niet jij alleen.
 
sausje
En jij gaat mij vertellen dat die oudjes hier in de flat WIFI nodig hebben?

Mooi voorbeeld, me opa heb ik ziggo aangesloten, die MOEST internet bij telefonie hebben.
Dus hij kreeg het modem met wifi, deze stond vanzelf aan.
Hij is 80 jaar oud bijna, en heeft nieteens een pc, toch stond zijn wireless aan (die ik nu heb uitgezet).
Dus perfect voorbeeld van wifi die aanstaan voor jan lul.

Kom met betere argumenten, dit is niks.
Waarom moet ik voor nieuwe router betalen vanwege dat ziggo zo achterlijk is aan het doen.
 
kobus1960
Ho even, dit is een onafhankelijk gebruikers forum voor en door gebruikers van allerlei
ISP's. Je moet bij Ziggo zelf zijn met dit verhaal. Kijk ons er niet op aan. Ik ga Ziggo niet
verdedigen in ieder geval, alleen het feit dat iedereen WiFi zou mogen hebben, iets waar
jij het niet mee eens bent. Voor mij einde discussie.
 
sausje
Dat weet ik dat het zoeen forum is, maar ik weet ook dat ziggo hier ook kijkt.
Aangezien de meesten aan de telefoon achterlijk zijn (ik heb er zelf gewerkt, dus weet hoe de meesten zijn), doe ik het hier, omdat deze weg de vorige keer het meest effectieve was.
 
Zippo
@sausje graag schuttingwoorden taal achterwege laten!
Zie, Forum Regels
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Sorry ik heb genoeg gehoord, alleen maar gescheld en stemmingmakerij, mijn collega's zijn mild vanavond.

Ik gooi er (helaas)een slotje op. Sad


Ps: topic starter is natuurlijk vrij om in normale bewoordingen en onderbouwing het nogmaals te proberen Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is ziggo achterlijk geworden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie