obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Helemaal geen ziggo aansluiting meer
Papapaul
Vandaag bleek bij thuiskomst dat ik helemaal geen enkele dienst meer had van Ziggo. Geen analoge tv geen digitale tv geen internet en geen telefoon. Bellen dan maar vanaf je gsm en jahoor na 20 minuten wachten contact. Tja meneer : over 6 dagen kan de monteur komen !! Ik ontplofte zowat. Spoed kan ook maar ja hoe snel dat gaat weet ik ook niet.

Ik vind dit totaal geen blijk van enige goedbedoelde probleem oplossing

Zelf heb ik t idee dat een monteur mijn kabel heeft losgekoppeld ipv die van de buren die net overgestapt naar tele2.

Mijn gevoel nu is: als t morgen niet verholpen is dan pak ik de koevoet uit de schuur en dan los ik t zelf op

Goed is t natuurlijk niet maar als alles weer werkt dan ben ik blij. Betaal ik toch elke maand weer voor!!!

Wie weet dat een ziggo medewerker meekijkt en mij van verdere domme stappen kan behoeden
J

Paul Ypenburg Den Haag
 
MisterSenseo
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Waarschijnlijk is het zoals je al aangaf,verkeerde kabel afgekoppeld.
Doe geen domme dingen,alle kosten worden op jou verhaald en je wordt er echt toe veroordeeld als je het laat oplopen of desnoods voorkomen,je trekt aan het kortste eind.
Wacht die monteur af,loop naar een bos en scheld daar alles bij elkaar maar laat je niet verleiden tot zelf gaan hakken want echt,je gaat het verliezen en dan ben je veel verder van huis.
Wat is een week op een mensenleven ?
Denk aan je hart,je hebt er maar 1..........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Papapaul
wat blijkt :

De buren hadden afgesloten moeten worden ( vanwege overstap Tele2) maar ze hebben mij afgesloten.

Kruis nogwat noemt Ziggo t.

Wordt als t goed is vandaag nog verholpen.

Mag een slotje op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helemaal geen ziggo aansluiting meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie