obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Spam mail
Wheelie
Hallo, veel mensen krijgen via mijn @home e-mail adres spam berichten die ik niet gestuurd heb.
Weet iemand hoe ik dat kan stoppen ?
Ik heb echt al jaren Ziggo (voorheen home) en nog nooit hoeven klagen. Snelheid en stabiliteit is altijd goed geweest maar nu willen mensen mij blokkeren om deze berichten
 
MisterSenseo
Vanaf de Microsoft website Microsoft Security Essentials downloaden en installeren.
Dit is één van de beste viruskillers/firewalls en heeft een realtime beveiliging.En gratis !
Tijdens de installatie wordt er gescand, en zal er zeer waarschijnlijk een trojan gegrepen worden waarmee jij zonder dat je het weet spam mail verzendt.
Wel eerst alle andere viruskillers en firewalls ( behalve die van Windows zelf... ) verwijderen.
Dit kun je het best doen door via Google de uninstall tools te downloaden en uit te voeren.
Na installatie van MSE kun je deze gewoon als viruskiller/firewall blijven gebruiken, ik gebruik hem al maanden en mede door deze killer heb ik ook de trojan kunnen verwijderen uit een pc van een vriend die verkeerd geklikt had en men had geprobeerd zijn internetbankieren te hacken.MSE is één van de weinigen die de trojan ziet en verwijdert,zodat het internetbankieren ook veiliger blijft.........Wink

Succes met deze informatie en laat de afloop nog even weten......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Wheelie
He bedankt voor je antwoord maar ik heb alleen mac computers thuis Wink
Weet je daar ook iets voor ?
 
Black Tiger
Voor een Mac... misschien heb je hier iets aan?
http://email.about.com/od/macspamfigh..._Tools.htm
of deze
http://junkmatcher.sourceforge.net/Ho...index.html
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spam mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017
E mail Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 07-02-2017
Advertentie