obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
HBO toch maar niet?
ahagens
Ik snap niet hoe mensen dit doen? Ik heb TV in huiskamer, keuken en slaapkamer. Omdat ik op de PVR een dual tuner heb (humax 5050) kan ik tenminste nog opnemen en kijken in de huiskamer
Anders had ik nu al een probleem met het maximum van 3 smartcards. Op de logeerkamer dan maar een analoge TV (lang gekoesterde wens voor tijdens de strijk).
Nu komt Ziggo met de HBO pakket. Leuke aanbieding en moment om met Video on Demand te beginnen. Maar dan kom ik meteen weer een smartcard te kort.
Nu hoor ik wel eens dat sommige klanten 5 cards kunnen activeren en anderen toch maar 3. Hoe zit dat nu? Want een tweede pakket aanschaffen (digitaal totaal, Sport1 en dan binnenkort HBO) wordt wel erg duur.
Dus toch maar geen HBO of weet iemand hoe je'een upgrade tot 5 cards kunt krijgen?
 
kobus1960
Wat je met regelmaat hoort, is dat mensen gewoon een kaart á € 29,95
erbij kopen, een decoder erbij (marktplaats) en het werkt. Grin
Officieel zijn het er 3, maar ja..........., wie niet waagt.......
 
Bitfreak
Hier ook 4 Smartcards in gebruik,als je de juiste persoon bij de Ziggo helpdesk te pakken krijgt is het geen enkel probleem.
Gewoon bellen met de helpdesk,succes.Wink
 
MisterSenseo
Het verhaal is vrij simpel, maar eigenlijk dom.
Je kunt maximaal 5 smartcards activeren, waarbij je 3 smartcards hebt waarbij je je proefperiode krijgt van 2 weken, dat je alle kanalen hebt, en kaart 4 en 5 zonder die proefperiode.
Je kunt dus totaal 5 smartcards activeren.........Wink
Hele stomme constructie, maar zo werkt het.
Heerlijk om verwarring te zaaien, hahaha

bron : Ziggo Studio Den Haag
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
Via de spraakcomputer is het niet mogelijk om kaart 4 & 5 te activeren en ook niet alle helpdeskmedewerkers kunnen dat.Wink
 
kobus1960
Mag ik een tip geven? Probeer het eens op zaterdagmorgen. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO toch maar niet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie