obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo telefoonstoring
Zippo
Via mail een aantal vragen gekregen over een telefoonstoring bij ziggo.
Hier is niets bekend. Mocht u problemen hebben laat het hieronder even weten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
paulus_tegula
Hoi, in 5931 ook nog geen foon van zigzooi.
Nadat ik gistermorgen dik een uur aan de gsm had gehangen kwam men erachter na meerdere keren van afstand mijn modem te hebben gereset dat het een storing was.
Vanmorgen nog altijd geen foon van zigzooi.
Weer helpdesk gebeld en doodleuk vertelde muts van callcenter dat ik gratis had kunnen bellen met nummer 1200 (en nu komt het whoehaaaa) met de vaste lijn.
Welnu dat was dus nu net het probleem.
Ik heb wat kalmerende tabletten ingenomen, mijn gsm weer opgeraapt welke ik door muur probeerde te gooien en besloten dat zigzooi exit gaat.
Dus per direct alles (internet/bellen (hahaha) en digitale tv per 1 april eruit.
Kpn website opgezocht en tot mijn verbazing geniet ik nu van het zelfde pakket voor de helft van de prijs.

Bel kosten gsm voor deze klucht worden door mij afgerekend met laatse factuur zigzooi....klaar.

POWER TO THE CUSTOMER.....ik betaal en ik bepaal.
 
kobus1960
Veel plezier bij de perfecte ISP KPN, nooit storingen, nooit email problemen,
en altijd 100 % TV. Ook krijg je de beloofde internetsnelheid. Grin
 
MisterSenseo

Quote

paulus_tegula schreef:

Bel kosten gsm voor deze klucht worden door mij afgerekend met laatse factuur zigzooi....klaar.

POWER TO THE CUSTOMER.....ik betaal en ik bepaal.


Doe je de deurwaarder de groeten die het geld wat jij ten onrechte zelf hebt verrekend komt halen ?
Zeker met zo'n houding ga je dat geld zeker weten niet terugkrijgen.
Komt bij dat je eerst je rekeningen geheel moet hebben betaald wil je recht hebben op enige teruggave van zelfgemaakte kosten.
1 keer een storing melden is meer dan ruim voldoende, als iemand extra kosten gaat maken is dat niet de verantwoording van Ziggo, maar van de persoon die de kosten maakt.
Verder wens ik je heel veel geluk, succes en plezier bij KPN, je zult het nodig hebben.

Quote

Kobus1960 schreef:
Veel plezier bij de perfecte ISP KPN, nooit storingen, nooit email problemen,
en altijd 100 % TV. Ook krijg je de beloofde internetsnelheid.

Zo sarcastisch heb ik het zelden gehoord, maar het is nog waar ook..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Justin23

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

paulus_tegula schreef:

Bel kosten gsm voor deze klucht worden door mij afgerekend met laatse factuur zigzooi....klaar.

POWER TO THE CUSTOMER.....ik betaal en ik bepaal.


Doe je de deurwaarder de groeten die het geld wat jij ten onrechte zelf hebt verrekend komt halen ?
Zeker met zo'n houding ga je dat geld zeker weten niet terugkrijgen.
Komt bij dat je eerst je rekeningen geheel moet hebben betaald wil je recht hebben op enige teruggave van zelfgemaakte kosten.
1 keer een storing melden is meer dan ruim voldoende, als iemand extra kosten gaat maken is dat niet de verantwoording van Ziggo, maar van de persoon die de kosten maakt.
Verder wens ik je heel veel geluk, succes en plezier bij KPN, je zult het nodig hebben.

Quote

Kobus1960 schreef:
Veel plezier bij de perfecte ISP KPN, nooit storingen, nooit email problemen,
en altijd 100 % TV. Ook krijg je de beloofde internetsnelheid.

Zo sarcastisch heb ik het zelden gehoord, maar het is nog waar ook..........Pfft



KPN ?????? Alsof je daar vrolijk van moet worden.
 
paulus_tegula
Ter info voor jullie.....
Ik ga voor kpn omdat ik vanuit mijn kring weet dat het een stabiele verbinding is.
De laatste maanden veel problemen met zigzooi gehad, regelmatig geen internet tv of telefoon.
Het is nu vrijdag morgen en nog geen telefoon ondanks dat het opgelost zou zijn.
Check onderstaande link ff, ik had gemaild met redactie L1.
Die hebben gisteren bij mij opnames gemaakt.
En in reactie op waarom ik nogmaals gebeld heb gisteren.....op website zigzooi stond dat de storing binnen 10 uur opgelost zou zijn vandaar ik dag later belde.......normaal toch??

Link opnames:

video/nog-steeds-problemen-bij-ziggo-1-mrt-2012

De klant betaald, de klant bepaald....nieuwe kreet voor zakkenvullers.Beetje vreemd maar wel lekker.

Edit link klikbaar gemaakt.
Gewijzigd door Zippo op 02-03-2012 10:04
 
Zippo
Mooie reportage. Ik heb de link klikbaar gemaakt in je post hierboven.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Leuke reportage............
Iedereen die goed opgelet heeft in het filmpje heeft gezien dat dit totaal niet volgens de regels is aangesloten...........wandcontactdoos, splitter, versterker, stopcontact met de adapter voor modem en modem zelf binnen een halve meter, dat is vragen om problemen !
Alle kabeltjes opgerold........waarom denk je dat die kabeltjes op een bepaalde lengte zijn ?!?!?
Paul, een tip voor je : sluit de boel van KPN precies hetzelfde aan en dan ben je van harte welkom terug bij Ziggo na je eerste contractperiode van KPN...........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
CoolCool
 
paulus_tegula
hey senseo......al die shit is geleverd door zigzooi.
nooit problemen mee gehad als je maar goede kwaliteit kabels gebruikt die meer dan goed zijn afgeschermd.

ter info mijn foon is nog altijd dood, het is vrijdag middag nu.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo telefoonstoring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie